مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

حضور در شبکه شاد برای تمامی مدیران الزامیست

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد حضور در شبکه شاد برای تمامی مدیران استانی الزامی است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور در شبکه شاد برای تمامی مدیران الزامیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی در ویدئو کنفرانس وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل با تقدیر از مسوولان وزارتی و فرهنگیان در تداوم اموزش دروس افزود: از زمانی‌که آموزش در بستر فضای مجازی و اینترنت و مخصوصا شبکه شاد مطرح شد یک کارگروه راهبری در اداره کل و مناطق تشکیل شد و وظایف بین اعضای کارگروه با توجه به مسوولیت ها تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ درصد مدیران استان در شبکه شاد عضو هستند اضافه کرد: روز یکشنبه ویدئو کنفرانسی پیش‌بینی شده‌است و عدم حضور مدیران در بستر شبکه شاد را به شرطی می‌پذیریم که دلایل منطقی داشته باشند و اگر دلایل آنان منطقی بود باید راهکاری و خلاقیتی برای رفع مشکل ارائه دهند و آموزش دانش‌آموزان را از طرق دیگر پیگیری کنند.

محمدی با تاکید بر ابتکار و خلاقیت در زمینه اموزش اظهار کرد: مدیران مدارس و معلمان ما باید بپذیرند تا آخر اردیبهشت ماه روند آموزش از این بستر پیگیری خواهد شد و اگر نتوانند از این راهکار و بستر استفاده کنند لازم است که راهکاری جدید به کار گیرند تا دانش‌آموزان از آموزش باز نمانند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام مسوولان کشوری مدارس برای دانش آموزان تعطیل است نه عوامل اجرایی اضافه کرد: اگر عوامل اجرایی در مدارس نباشند و با همدلی و همکاری و تقسیم کار این موضوع را راهبری نکنند این مشکلات رفع نخواهد شد و این موضوع هم باید شفاف شود.

وی با قدردانی از تلاش معلمان و دست اندرکاران آموزش در استان اضافه کرد: عدم احراز هویت برخی از مدیران مدارس در شبکه شاد مشکل ماست و لازم به بررسی است.

محمدی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی خانواده ها در زمینه شبکه شاد و ادامه آموزش اظهار کرد: باور خانواده در این زمینه و توجیه آنان یک ضرورت است و باید سبک آموزش در این بحبوحه بیماری به سمت آموزش‌های مجازی حرکت کند.

گفتنی است که بعد از شیوع بیماری کرونا در کشور و استان، آموزش در میان دانش آموزان استان به طرق مختلف ادامه یافته است و معلمان تلاشگر آذربایجان غربی در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار