فرهنگیان البرز ۱۰ میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

کرج (پانا) - رییس سازمان بسیج فرهنگیان البرز گفت فرهنگیان این استان ۱۰ میلیارد ریال به سیل زدگان قصرقند درسیستان و بلوچستان کمک کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان البرز ۱۰ میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

به گزارش ایرنا، مجتبی آمرکاشی اظهار کرد: در راستای کمک های مومنانه این مبلغ به حساب سیل زدگان قصرقند واریز شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان البرز در حمایت از آسیب‌دیدگان همواره نقش فعالی دارند، خاطرنشان کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مومنانه، فرهنگیان بسیجی این استان پای کار آمدند تا به هموطنان خود کمک کنند.

وی بیان کرد: فرهنگیان کمک های خود را برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان، مبارزه با بیماری کرونا، اقشار آسیب ‌دیده از بیماری کرونا و یا حادثه دیدگان درسیل به مرکز نیکوکاری فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرز اهدا می کنند.

آمرکاشی خاطرنشان کرد: رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج درحال اجراست.

وی تصریح کرد: تاکنون با مشارکت مردم روحیه ایثارگری و انفاق در چهار گوشه ایران اسلامی از جمله استان البرز به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: فرهنگیان البرز هم به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند تا نقشی در جمع‌آوری کمک‌ها و همچنین حمایت از نیازمندان و بیماران و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در کنارتلاش مدافعان سلامت داشته باشند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان البرز عنوان کرد: این قشر هم‌اکنون درآموزش فضای مجازی به دانش آموزان، ضد عفونی کردن خودروها برای مقابله با ویروس کرونا، تهیه و تولید ماسک همراه با دانش آموزان بسیجی و تهیه و توزیع بسته های حمایتی درمیان نیازمندان، قدردانی ازتلاش شبانه روزی مدافعان سلامت و اهدای خون به بیماران مشارکت چشمگیری در استان دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار