معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

شهروندان از حضور در مراسم تدفین، ختم و دیگر تجمعات خودداری کنند

بوشهر(پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت از مردم عزیز استان بوشهر تقاضا داریم، از حضور در مراسم تدفین، ختم یا هر برنامه‌ای که باعث تجمع افراد می‌شود، جدا خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان از حضور در مراسم تدفین، ختم و دیگر تجمعات خودداری کنند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر جعفر زارعی‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در حاشیه بازدید شبانه از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: مهمترین بحثی که در این بازدید مورد نظر ما بود، موضوع حفاظت و ایمنی پرسنل این مرکز درمانی است که با توجهات رییس بیمارستان و بازرس دانشگاه در امر مقابله با کرونا در این مرکز درمانی، موضوع ایمنی و حفاظت پرسنل به خوبی انجام می‌شود و تأکید ما نیز استمرار این موضوع تا ریشه کن شدن کرونا است.
وی افزود: در این شرایط به جز اینکه بحث سلامت خود فرد مطرح است، سلامت و مسئولیت اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: خیلی از افرادی که نتیجه تست کرونای آنها مثبت بوده، پس از بررسی مشخص شده که این ویروس از تجمعات مختلف به آنها منتقل شده که نتیجه آن درگیر شدن کل خانواده با ویروس کرونا بوده است. این موضوع کار را برای کنترل شیوع ویروس کرونا بسیار سخت خواهد کرد.
زارعی‌زاده اضافه کرد: پیشنهاد ما برای کنترل و ریشه‌کن کردن ویروس کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر است.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در حاشیه این بازدید گفت: پرسنل این مرکز درمانی از روز نخست شیوع کرونا در استان، با تمام وجود مشغول خدمت‌رسانی هستند.
حسن حیدری افزود: در این راستا بیشتر بخش‌های بیمارستان کنگان (بجز چند بخش) را به حالت تعطیل یا نیمه‌فعال در آورده‌ایم تا عمده تمرکز و امکاناتمان را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گیریم.
در این بازدید مسئول نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مسئول حراست دانشگاه، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه و دکتر وزین دل متخصص طب اورژانس بیمارستان کنگان و بازرس رییس دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا در جنوب استان، معاون درمان دانشگاه را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار