فعال شدن شبکه آموزش دانش آموزان درمقطع ابتدایی آموزش و پرورش رباط کریم

رباط کریم (پانا) - پس از اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تصمیم بر تعطیلی مدارس سراسر کشور گرفت، وزارت آموزش و پرورش با هدف تداوم جریان یادگیری و برقراری ارتباط موثر معلم و دانش آموزان شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) را راه اندازی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فعال شدن شبکه آموزش دانش آموزان درمقطع ابتدایی آموزش و پرورش  رباط کریم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پروش شهرستان رباط کریم،مریم محمدی معاون ابتدایی آموزش و پرورش رباط کریم در سخنانی با اشاره به راه اندازی شبکه دانش آموزی شاد بیان کرد: در حال حاضر اکثرمدارس ابتدایی رباط کریم در این شبکه ثبت نام کرده اند و روز به روز ثبت نام دانش آموزان در این شبکه افزایش می یابد.

اودر ادامه افزود: نحوه ی ثبت نام و استفاده از این شبکه توسط کارشناسان آموزش و پرورش منطقه به مدیران مدارس اطلاع رسانی شد و خوشبختانه بیشتر مدیران اپلیکیشن شاد را در دستگاه های هوشمند نصب کرده و وارد برنامه شاد شده و فعالیت های خود را در بستر امن شبکه شاد آغاز کردند.

محمدی با بیان این که میزان مشارکت و استفاده از شبکه آموزش دانش آموزان به ظرفیت فناوری اطلاعات، شبکه اینترنت و دستگاه های هوشمند خانواده ها و معلمان بستگی دارد ابراز امیدواری کرد در مدت زمان کوتاه شاهد حضور گسترده و فعال معلمان و دانش آموزان در فضای امن و تعاملی شاد خواهیم بود.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش رباط کریم از کلیه معلمان ،دانش آموزان و اولیا دعوت کرد هر چه سریع تر پیام رسان شاد را نصب کنند و در کلاس های درس مجازی حضور فعالی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار