۱۱۴۶ مبتلای قطعی کرونا و ۱۳۱ فوتی ؛

شناسایی ۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۳۷ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور، با اعلام این آمار افزود: از دیروز تا امروز ۲۴ فروردین ۱۳۹۹، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شده اند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۱۱۴۶ نفر رسیده است.

او در همین رابطه با اعلام موارد مثبت به تفکیک شهرستانهای استان بیان کرد: موارد مبتلای قطعی به تفکیک شهرستان شامل: اهواز ۱۸ مورد، ماهشهر ۵ مورد، خرمشهر و ایذه هر کدام ۳ مورد، کارون ۲ مورد و شهرستان های حمیدیه، دزفول، شادگان، شوش، شوشتر و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت تعدادی از بیمان گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۲ بیمار کووید۱۹ که یک مورد در شهرستان ایذه و یک مورد در بیمارستان رازی اهواز بوده، جان خود را از دست دادند تا جان باختگان به ۱۳۱ نفر افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به آمار بهبود یافتگان هم عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون۸۳۱ نفر از مبتلایان خوزستان با تلاش های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند و در حال حاضر نیز ۱۸۴ نفر مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار