سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبرداد:

شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز در گذشته خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز در گذشته خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس  طی شبانه روز در  گذشته خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشگی اهواز ، علی احسان پور با بیان این آمار افزود: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

او در ادامه گفت :با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۱۰۳۹ نفر رسیده است که موارد به تفکیک شهرستان به شرح ذیل هستند.

اهواز ۱۳ مورد، رامشیر۶ مورد، شوشتر و دزفول هر کدام ۳مورد، آبادان، باوی، خرمشهر، کارون و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شوش، اندیمشک، ایذه و هفتکل هر کدام نیز یک مورد بوده است.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت یک بیمار مبتلا در شوشتر اظهار کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار کووید۱۹ در شوشتر جان خود را از دست داد، اما خوشبختانه تاکنون ۷۴۳ نفر از بیماران پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تعداد بیماران بستری هم گفت: در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار