اجرای حکم قلع و قمع درختان غیر مجاز در اراضی ملی شهرستان اقلید

شیراز(پانا) - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید گفت: در راستای مقابله با تصرفات سودجویان اراضی ملی ، درختان غیر مجاز کاشته شده در عرصه های منابع طبیعی شهرستان اقلید قلع و قمع شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای حکم قلع و قمع درختان غیر مجاز در اراضی ملی شهرستان اقلید

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، کرامت اله چتر سیماب، ادامه داد: این حکم قضایی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع اجرا و بر اساس آن بالغ بر 150 اصله درخت میوه که به صورت غیر قانونی توسط متخلفان غرس شده بود قلع و قمع شد.

او گفت: فرد متخلف با سوءاستفاده از موقعیت زمانی در ایام تعطیلات اقدام به تصرف بخشی از اراضی منابع ملی و مراتع پلاک مور پهن و قطار آقاچ از توابع بخش سده شهرستان اقلید کرده بود که با هوشیاری مامورین حفاظتی منابع طبیعی به دام افتاد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید ضمن قدردانی از همکاری رئیس و اعضای شورای اسلامی روستا و تعامل اهالی منطقه در شناسایی این متخلف افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی درختان کاشته شده قلع و قمع و پس از پاکسازی کامل منطقه این اراضی آزاد و به بیت المال بازگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار