معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

کلاس های رسمی دانش آموزان به شکل گروه های مجازی ایجاد می شود

بوشهر (پانا)_ معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد: با راه اندازی برنامه شاد همه برنامه‌های دیگر جمع می‌شود و در قالب این برنامه علاوه بر اینکه اطلاعات دانش‌آموزان را داریم معلم و مدیر نیز نظارت بیشتری بر کلاس‌های درس خواهند داشت و مجموعه آموزش استان می‌تواند رصد بهتری از آموزش داشته باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های رسمی دانش آموزان به شکل گروه های مجازی ایجاد می شود

به گزارش پانا ، عبدالرضا بندری با اشاره به راه اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) از طرف وزارت آموزش و پرورش گفت: این شبکه مجازی یک زیرساخت کلی برای آموزش و پرورش است که قابلیت ارائه خدمات آموزشی به ۱۶ میلیون دانش‌آموز در فضای مجازی را دارد.
بندری با اشاره به اجرای این شبکه در سه گام مدیر، معلم و دانش آموز گفت: در گام نخست از ازمجموع۲هزارو ۴۸۰مدرسه مقاطع مختلف تحصیلی استان، صد درصد مدارس استان با نصب پیام رسان، گام اول شبکه اجتماعی دانش آموزی را اجرا کرده اند و از این حیث بوشهر رتبه اول کشوری را دارد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: با دستور مجدد وزارتخانه آموزش و پرورش ، آمادگی اجرای سریع گام‌های بعد به منظور تسهیل در فرایند آموزش مجازی دانش آموزان را داریم.
بندری گفت : با راه اندازی برنامه شاد همه برنامه‌های دیگر جمع می‌شود و در قالب این برنامه علاوه بر اینکه اطلاعات دانش‌آموزان را داریم معلم و مدیر نیز نظارت بیشتری بر کلاس‌های درس خواهند داشت و مجموعه آموزش استان می‌تواند رصد بهتری از آموزش داشته باشد.
بندری ادامه داد: شبکه شاد کاری نو و تازه است ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما تجربه شیرین و بسیار هوشمندانه‌ای است و در زمانی که مدرسه‌ها به صورت حقیقی باز شوند می‌توان از این سیستم برای کلاس‌های تقویتی و آزمون‌ها نیز استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار