بازدید فرماندار اسلامشهر از نقاهتگاه بیماران کرونایی شهدای سلامت

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از بخش های مختلف نقاهتگاه شهدای سلامت که جهت پذیرش بیماران بهبود یافته کرونایی آماده شده، بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار اسلامشهر از نقاهتگاه بیماران کرونایی شهدای سلامت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در حاشیه این بازدید که معاونین سیاسی اجتماعی، امور فنی و عمرانی و برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: نقاهتگاه ۵۰ تختخوابی شهدای سلامت اسلامشهربا تجهیزات و امکانات کامل آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونا از بیمارستان امام رضا(ع) است.

او در ادامه با بیان اینکه از روز سه شنبه هجدهم فروردین 99 مبتلایان بهبود یافته با تشخیص کادر درمانی دوره قرنطینه خود را در این نقاهتگاه سپری می کنند، افزود: این نقاهتگاه به همت ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر و با همکاری سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)، شهرداری اسلامشهر، دستگاههای خدمات رسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر آماده شده است.

مرسلپور بیان کرد: همچنین تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در صورت نیاز از سوله های بحران شهرداری که در مجاورت این نقاهتگاه قرار دارد جهت پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار