مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوری: آموزش تعطیل نیست

شهرری(پانا) - شورای معاونان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری سیر تحول دوماهه آموزش مجازی تا رسیدن به نقطه اشتراک در سیستم آموزشی شاد را بررسی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوری: آموزش تعطیل نیست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو ری ،در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه دو ری ، علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری در سخنانی با تحلیل فرآیند آموزش خود انگیخته معلمان که با کم ترین هماهنگی های منطقه ای در رسانه های ارتباط جمعی هم زمان با پویش آموزش تعطیل نیست، مطالبی را بیان کرد.

او در ادامه افزود :اکنون که نقاط ضعف و قوت کار را از بازخورد ها و بررسی های نقطه به نقطه ،روند این رهیافت ها رادر یافته ایم و به تجربه ای جدید در آموزش دست پیداکرده ایم و به نقطه اشتراک ملی، شبکه اجتماعی دانش آموزان( شاد ) که مطابق زمانبندی وزارت آموزش و پرورش، در حال اجراست،خواهیم رسید.

یزدان پناه از کلیه معاونت های منطقه درخواست نمود،همدلی و پشتیبانی را مانند گذشته داشته باشند و با تمام توان خود در راستای هرچه بهتر به ثمر نشستن این نهال نوپا بکوشند و گفت:بی شک این مرحله ، خود مقدمه ای برای رسیدن به تولدی دیگر در آموزش و پرورش این مرزوبوم خواهد بود.

خبرنگار:مریم ترکمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار