روش اجرای محتوای فعالیت های مجازی حوزه معاونت پرورشی شهر تهران بررسی شد

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران یکی از تصمیمات جلسه  تخصصی محتوای پرورشی و فرهنگی ویژه شبکه شاد را مدرسه محوری و استفاده از توانمندی مدارس اعلام کرد و مصوب شد از زیرساخت‌های مدارس برای تولید و ارائه محتوا استفاده شود.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
روش اجرای محتوای فعالیت های مجازی حوزه معاونت پرورشی  شهر تهران بررسی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،جلسه تخصصی محتوای پرورشی و فرهنگی ویژه شبکه شاد در اداره کل برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اشاره به تولید محتوای مناسب در گروه متشکل از فعالان مجازی در این باره گفت: همانطور که قبلاً اطلاع رسانی شده بود محتوای ارزشمندی تولید و تجمیع شده است تا در ایامی که دانش آموزان در مدرسه حضور ندارند بتوانند از این امکان ارزشمند استفاده نمایند. در جلسه تخصصی با حضور نمایندگان مناطق روش هایی که می توان با استفاده از اپلیکیشن های مجاز و مناسب به دست مدارس و مناطق برسد را بررسی و نهایتاً مقرر شد از زیرساختهای مناسب استفاده شود.

عبدالرسول کریمی افزود: یکی از تصمیمات این جلسه مدرسه محوری و استفاده از توانمندی مدارس بود که مصوب شد از زیرساخت‌های مدارس برای تولید و ارائه محتوا استفاده شود.

کریمی همچنین به تصویب تعمیم محتوا در تمامی اپلیکیشن های مجاز به جای تمرکز روی یک زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی به حمدالله به محض تعطیلی اجباری مدارس برای تولید محتوایی که در حوزه قرآن، نماز، فرهنگی، هنری، مشاوره و تشکلهای دانش آموزی و نیز درس تفکر و سبک زندگی و طرح یاریگران زندگی اقدام نمود که نتایج خوبی به ثمر رسید و این نشست تخصصی درباره روش تداوم و گسترش این امر تشکیل و مصوبات خوبی اخذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار