محدود سازی تردد در روز طبیعت جهت پیشگیری از شیوع کروناویروس

ورامین(پانا) -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری و محدود سازی تردد جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونارا از اولویت پلیس در روز سیزدهم فروردین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
محدود سازی تردد در روز طبیعت جهت پیشگیری از شیوع  کروناویروس

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران اظهار کرد:در روز سیزدهم فروردین(روزطبیعت) با عنایت به تعطیلی پارک ها،بوستان ها ،تفرجگاهها،مراکز تفریحی، استخرها، صنوف غیر ضروری و.... که محل تجمع افراد هستند تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به این مراکز ممنوع بوده و پلیس راهور با همکاری شهرداری ها اقدام به بستن مسیر های این مراکز نموده و با رانندگان متخلف برخورد قانونی می نماید.

او در ادامه بیان کرد: برابر با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در سراسر ایران اسلامی با هدف کنترل تردد و در نهایت قطع زنجیره این بیماری وسایل نقلیه ای که مالکین آنها در شرق استان تهران ساکن هستند یا مقیم استان هستند به خارج از استان تهران جلوگیری می کنیم.

سلیمانی بیان کرد:همچنین از ورود وسایل نقلیه ای که مالکین آنها خارج از استان تهران هستند یا مقیم استانهای خارج از تهران هستند به سمت استان تهران جلوگیری می کنیم وافرادی که در این موضوع تخلفی دارند برابر با قانون مطرح شده به مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می شوندو وسیلیه نقلیه آنها به مدت یک ماه در توقفگاه توقیف می گردد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران از مردم شریف و همیشه در صحنه خواستندکه جهت قطع زنجیره بیماری کرونا و سلامتی خود و خانواده هایشان و سایر افراد جامعه روز طبیعت امسال را در خانه بمانید.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار