به همت خبرگزاری پانا استان سمنان و مرکز فضای مجازی قافله سمنان؛

مسابقه بزرگ "موج دانش آموزی" در استان سمنان برگزار می شود

سمنان (پانا) - در راستای ایجاد نهضت همگانی مبارزه با ویروس کرونا، مسابقه بزرگ "موج دانش آموزی" به همت خبرگزاری پانا استان سمنان و مرکز فضای مجازی قافله سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ "موج دانش آموزی" در استان سمنان برگزار می شود

از آنجایی که امروز میهن عزیز اسلامی ما نیازمند عزم ملی، برای مبارزه با ویروس کرونا است، لازم است تا فرهنگیان، دانش آموزان، پیشتازان و خبرنگاران پانا، دست در دست هم دهیم به مهر، تا میهن عزیزمان را از گزند هر آسیب نجات دهیم.

در روزهای اخیر که اکثر ما در قرنطینه خانگی به سر می بریم، به منظور پر نمودن اوقات فراغت، خبرگزاری پانا استان سمنان با همکاری مرکز فضای مجازی قافله سمنان، اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ "موج دانش آموزی" ، نموده و کلیه دانش آموزان می توانند به عنوان شرکت کننده، استعدادهای خود را در این مسابقه ارائه و در معرض دید دیگر مخاطبان قرار دهند.

دانش آموزان عزیز می توانند تا پایان فروردین ماه 99 ، اثر گروهی یا فردی خود را در انواع رشته های شعر، قصه، مجری گری، عکاسی، انشاء نویسی و موسیقی با موضوعات راه های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، حس و حال خود در زمان قرنطینه خانگی و توصیف دلتنگی هایشان، اجرای دکلمه و موسیقی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه در منزل، در قالب کلیپ کوتاه، پادکست، عکس و متن با هشتک #در_خانه_میمانیم برای ما ارسال نمایید.

لازم بذکر است آثار ارسالی باید با قوانین کشور مغایرتی نداشته و قابل پخش باشد. همچنین حداکثر زمان فیلم ها و کلیپ های ارسالی نیز 5 دقیقه در نظر گرفته شود. البته گفتنی است کلیه آثار ارسالی اگر با علائم تشکیلاتی همچون دستمال گردن، ارائه منش های تشکیلاتی، فریادهای شادی و ... همراه باشد، امتیاز مثبت برای آنها لحاظ می شود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان موظف هستند در ابتدای آثار ارسالی، ضمن معرفی خود یا گروه (ذکر نام شخص یا گروه به همراه نام مدرسه و شهرستان کافیست) این جمله را ذکر نمایند من/ ما این ویدئو را برای مسابقه بزرگ "موج دانش آموزی" ، به آیدی PanaSemnan98@ در پیام رسان های تلگرام، ایتا و سروش، ارسال کرده و انتشار آن بلا مانع می باشد.

هر چند مطمئن هستیم همه دانش آموزان عزیز استانمان، پایبند اخلاق می باشند ولی متذکر میشویم از ارسال هرگونه فیلم آرشیوی و کپی جدا خودداری نمایند.

در پایان خاطرنشان می شود: کلیه آثار قابل برگزیده، در کانال و سایت خبرگزاری پانا استان سمنان منتشر شده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار