ادامه اجرای‌ طرح کاهش ساعت طرح ترافیک تا پایان بحران کرونا

تهران (پانا) - حجت درباره آخرین تصمیم گیری مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل برای قطع زنجیره شیوع کرونا توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ادامه اجرای‌ طرح کاهش ساعت طرح ترافیک تا پایان بحران کرونا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح آخرین تصمیم گیری‌ها برای اجرای طرح کاهش ساعت طرح ترافیک به منظور قطع زنجیره کرونا در پایتخت گفت: زمان اجرای طرح کاهش ساعت طرح ترافیک در تهران تا پایان بحران کرونا ادامه پیدا می‌کند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: پیش‌تر با توجه به شرایط اجرای طرح کاهش ساعت طرح ترافیک در تهران را تا پایان سال ۹۸ اعلام شد، اما با توجه به حساسیت کرونا این طرح تا زمان پایان بحران کرونا ادامه پیدا می‌کند.

حجت در واکنش به پیشنهاد مطرح شده از سوی شورای شهر تهران به هیئت دولت برای تقلیل خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس) گفت: در حال حاضر شرایط خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به کاهش میزان‌مسافر با کاهش چشمگیری مواجه شده است و ما نیز سر فاصله قطارها را افزایش دادیم.

او با اشاره به نیاز شهر به اصناف خدماتی گفت: ما در پایتخت اصنافی را داریم که این اصناف و بخش‌های خدماتی تعطیلی ندارند و کارکنان آن باید در محل کار خود حاضر شوند که از این دست می‌توان به کارکنان بخش پسماند و بهشت زهرا اشاره کرد و به همین دلیل نمی‌توان‌با قوه قهریه خدمت رسانی ناوگان‌حمل و نقل عمومی را به این دست از اقشار جامعه قطع کنیم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران‌ تاکید کرد: اقشار کم درآمد و کارکنان بخش‌های خدماتی که باید در محل کار خود حاضر شوند چاره‌ای جزء استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار