پویش «#عید_در_خانه_میمانیم» دانش آموزان منطقه19

تهران (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه19 تهران از برگزاری پویش «عید_در_خانه_میمانیم» با هدف ماندن در خانه و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، در نیمه نخست فروردین ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش «#عید_در_خانه_میمانیم» دانش آموزان منطقه19

فاطمه فرهمندنسب، مدیر سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه19 تهران گفت: به ابتکار این سازمان پویش «عید_در_خانه_میمانیم» با هدف ماندن در خانه و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، در نیمه نخست فروردین ۹۹ توسط دانش آموزان در منطقه19 درحال برگزاری است .

فرهمندنسب بیان کرد: در این پویش پیشتازان مدارس به عنوان تشکل های دانش آموزی پیش قدم هستند و به راهبری این پویش کمک خواهند کرد.

وی افزود: این پویش در قالب ارسال کلیپ دو دقیقه‌ای با موضوعات سرگرمی، شعر، مسابقه، سرود، دکلمه مذهبی، کاردستی، بازی‌های بومی و قرائت قرآن در حال برگزاری است و خانواده‌ها می توانند کلیپ‌های تولیدی خود را تا ۱۵ فروردین برای ما ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه19 در مورد نحوه ارسال آثار نیز اعلام کرد: دانش آموزان نیز می توانند از طریق پیام رسان های داخلی آثار خود را از طریق پیام رسان های داخلی بله، ایتا، سروش به شماره 09211756448 ارسال کنند تا ضمن به اشتراک گذاشتن فعالیت ها و پیام های خود با دیگران، از جوایز ارزنده این پویش نیز بهره مند شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار