افشاگری بزرگ درباره ستاره استقلال؛ او دوست داشت به پرسپولیس برود

تهران (پانا) - مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از علاقه ستاره جوان استقلال برای حضور در پرسپولیس پیش از پیوستن به استقلال خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
افشاگری بزرگ درباره ستاره استقلال؛ او دوست داشت به پرسپولیس برود

استقلال در این فصل هر چند روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است اما در همین روزهای تلخ و شیرین، مهدی قائدی پای ثابت موفقیت‌های این تیم بوده و با درخشش خیره‌کننده خود توانسته است تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مهاجم‌های دهه 90 استقلال شود.

قایدی که از ایران جوان بوشهر 3 سال پیش توسط علیرضا منصوریان به استقلال آورده شد، امروز با افشاگری بزرگی از سوی محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس روبرو شد.

کنعانی‌زادگان که امروز مهمان برنامه نوروز فوتبالی از شبکه ورزش بود، در اظهارنظری کوتاه درباره مهدی قایدی گفت که در زمانی که آنها بازیکن تیم ملی امید بودند، پیش از اینکه قایدی راهی استقلال شود به او و رامین رضائیان گفته بود که دوست دارد به پرسپولیس برود و برای این تیم بازی کند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مسیر زندگی این بازیکن جوان و خوش تکنیک تغییر کرد.

اظهار نظر کنعانی‌زادگان مبنی بر علاقه مهدی قایدی برای حضور در پرسپولیس می‌تواند با واکنش هواداران استقلال روبرو شود و احتمال دارد طی ساعات آینده مهاجم شماره ده استقلال به این اظهار نظر پاسخ دهد و این موضوع را تکذیب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار