دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

با اهدای خون ما را در مبارزه با کرونا در استان بوشهر تنها نگذارید

بوشهر(پانا)_دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اهدای خون ما را در مبارزه با کرونا در استان بوشهر تنها نگذارید.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
با اهدای خون ما را در مبارزه با کرونا در استان بوشهر تنها نگذارید

دکتر سعید کشمیری و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور در انتقال خون بوشهر خون اهدا کردند و اظهار داشت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است و در این روزها که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: نیازمندان دیگری مانند عزیزان تالاسمی، سرطانی، حوادث و تصادفی هم هستند که به خدمات پزشکی ازجمله خون احتیاج دارند.
وی بیان کرد: میزان مراجعه به انتقال خون با کاهش مواجه شده است و ما این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که انتقال خون با رعایت حداکثری استاندارهای بهداشتی و سلامت یکی از ایمن‌ترین مراکز خدمت‌رسانی است و مردم با آسودگی خاطر و مهرانگیزی همیشگی خود برای کمک به نیازمندان ما را در مبارزه با کرونا تنها نگذارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان با رعایت تمامی توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن سال خوبی را آغاز نمایند و در این برهه حساس کمک به همنوعان را امری بسیار ضروری بدانند و اهدای خون را فراموش نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار