معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

جشنواره فیلم بازی های ورزشی در استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)_معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : جشنواره فیلم کوتاه بازی های ورزشی در ایام تعطیلات کرونایی برگزار می شود .

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم  بازی های ورزشی در  استان بوشهر برگزار می شود

اسدحصیری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم مشارکت همگانی برای حل این بحران گفت : تعطیلی مدارس یکی از کانون های مهم تجمع انسانی حذف و از انتشار بیشتر ویروس جلوگیری شده است.

حصیری افزود : با توجه به حضور دانش آموزان و خانواده ها در قرنطینه خانگی، حفظ نشاط روانی و شادابی روحی خانواده ها ضروری است.

حصیری تصریح نمود : این معاونت برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری در بین جامعه دانش آموزی، همکاران فرهنگی و نیز سایر اقشار جامعه اقدام به تعطیلی اماکن و مجتمع های آموزشی و ورزشی، خوابگاههای ورزشی دانش آموزی کرده است.

وی با اشاره به ایجاد پویش ورزش و تحرک بدنی در منزل توسط کارشناسان و معلمین تربیت بدنی خاطر نشان کرد: با ایجاد این پویش همه معلمین تربیت بدنی استان در اجرای برنامه های سلامت محور با رویکرد خودمراقبتی و با هدف ایجاد نشاط و شادابی مشارکت خواهند داشت.

حصیری گفت :این جشنواره ویژه دبیران تربیت بدنی است تا با خلاقیت های خود و با شعار های "سالم در خانه بمانیم" و " نه به سفر، نه به دید و بازدید" محتوای ورزشی تولید و از طریق فضای مجازی منتشر کنند.

وی با با بیان اینکه فیلم باید بین 1 تا 3 دقیقه باشد به سایر شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: محتواهای تولیدی باید با رعایت نکات ایمنی، ساده و قابل فهم، شاد و مفرح و با استفاده از وسایل در دسترس و قابل اجرا در مننزل باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر مهلت نهایی ارسال آثار تا 20 فروردین 99 اعلام کرد و گفت: ده اثر برتر جشنواره ضمن تجلیل، به دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت متبوع ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار