معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

هنرستان‌های کرمانشاه به جنگ کرونا رفتند

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی خط تولید ماسک در هنرستان‌های کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان‌های کرمانشاه به جنگ کرونا رفتند

محمدرضا بسامی، گفت: در راستای خدمت به جامعه و انجام اقدامات پیشگیرانه هنرستان‌هایی که رشته طراحی دوخت در آن‌ها فعال می‌باشد از هفته گذشته با هنرآموزان و هنرجویان شرایط را برای تولید ماسک فراهم کردند که هنرستان‌های فدک و مطهره در شهر کرمانشاه از امروز رسما تولید ماسک را در کارگاه طراحی دوخت خود شروع نمودند.

وی افزود: هنرستان‌های دیگر نیز آماده تولید ماسک جهت استفاده هم‌شهریان می‌باشند و لازم به توضیح است که تولید ماسک در بعضی از هنرستان‌های کرمانشاه برای استفاده همکاران از قبل شروع شده است و با توجه به اینکه ماسک از تولیدات پزشکی است و تولید آن مجوز خاص دانشگاه علوم پزشکی را می خواهد، لذا از امروز تولید ماسک به‌صورت رسمی شروع شد و اگر امکانات و اعتبارات لازم فراهم گردد می‌توان به تولید انبوه رساند.

بسامی معاون آموزش متوسطه خاطرنشان ساخت: سایر هنرآموزان اعلام نموده‌اند درصورت فراهم شدن شرایط و لوازم می‌توانند با دورکاری و از داخل منزل به تولید ماسک بپردازند و تولیدات خود را در اسرع وقت وارد بازار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار