کاشت نهال توسط امام جمعه و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار

چناران (پانا)- در هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیزداری و هفته درختکاری امام جمعه گلبهار، هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران و جمعی دیگر از پرسنل این شرکت اقدام به کاشت تعدادی نهال نمودند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال توسط امام جمعه و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار

حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه این شهر در محل پارک انرژی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) با اشاره به اینکه دین مبین اسلام همواره بر اهمیت کاشت درخت تاکید داشته است، گفت: همه ما باید در جهت توسعه و افزایش فرهنگ درخت کاری در جامعه و همچنین حفظ و نگهداری آن اهتمام داشته باشیم.

امام جمعه گلبهار ابراز امیدواری کرد: کاشت هر نهال توسط همه افراد جامعه زمینه لازم برای هوای پاک و همچنین طراوات را برای انسان فراهم خواهد کرد که در آیات قرآن کریم نیز اهمیت و جایگاه آن در زندگی انسان بیان شده است.

هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه فضای سبز در حفظ زیبایی شهرها بوده و میراثی ارزشمند برای نسل های آینده محسوب می شود، افزود: با توجه به اینکه شهر جدید گلبهار به عنوان شهر هوای پاک با آسمان آبی شناخته می شود این شرکت همزمان با توسعه فعالیت های عمرانی خود نسبت به ایجاد پارک های با محوریت موضوعی اقدامات لازم را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت کاشت نهال و توسعه کمربند سازی در شهر جدید گلبهار برکسی پوشیده نیست و امیدواریم که به همت و یاری همه مردم با کاشت نهال در حفظ هوای پاک و زیبایی شهرمان مشارکت داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار