استاندار زنجان: اشباع بازار استان زنجان تا پایان هفته، از مواد ضدعفونی کننده

آموزش یکی از راهکارهای کنترل کروناست

زنجان (پانا) - اولویت حفظ سلامتی و جان مردم است و باید تولیدات کارخانه ها ابتدا در خود استان زنجان توزیع شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: اشباع بازار استان زنجان تا پایان هفته، از مواد ضدعفونی کننده

فتح الله حقیقی، استاندار زنجان، در جلسه کمیته نظارت و بازرسی بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز گفت: دو کارخانه تولیدی موادشوینده و بهداشتی، به‌عنوان واحدهای تولیدکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده بصورت سه شیفت در حال فعالیت هستند و با تامین الکل موردنیاز آنها تا پایان هفته بازار استان از وجود اسپری و ژل‌های ضدعفونی کننده اشباع می شود.

استاندار زنجان تاکید دارد: همه اقلام تولید شده مانند ماسک، محلول ها، ژل‌ها و اسپری‌های ضدعفونی کننده باید در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرار گیرد تا از این طریق در داروخانه ها و بیمارستان ها توزیع شود.

مقام عالی دولت در استان از توزیع کنندگان اقلام بهداشتی خواست نیم نگاهی هم به ذخیره این اقلام داشته باشند تا در صورت بروز بحران مشکلی پیش نیاید.

استاندار زنجان همچنین با قدردانی از همکاری تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای افزایش میزان تولید و شیفت های کاری، یادآور شد: تمام تولیدات باید در اختیار تعاونی داروسازان استان قرار گیرد و هیچکس حتی فرمانداران مناطق حق دخالت و سفارش ندارند.

او آموزش را یکی از راهکارهای مهم کنترل بیماری کرونا دانست و افزود: صداوسیما می تواند با ارائه آموزش های لازم به مردم توصیه کند که همه نیاز به استفاده از ماسک را ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار