تقدیر از معلم آموزش دهنده درفضای مجازی شهرستان حمیدیه

حمیدیه(پانا) - با حضور مدیرآموزش وپرورش شهرستان حمیدیه و فرماندار از معلمی که در شبکه های اجتماعی اقدام به آموزش دانش اموزان کر ه بود، تقدیر و تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از معلم آموزش دهنده درفضای مجازی شهرستان حمیدیه

معصومه عنصری آموزگار خلاق که برای آموزش به دانش آموزان یخچال خانه خود را به تخته تبدیل و به دانش آموزان خود آموزش می دهد تقدیر بعمل آمد.

عزیز مزرعه رئیس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه در این دیدار بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزش از راه دور دانش آموزان، به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیاری از معلمان زحمتکش شهرستان از جمله معصومه "عنصری" آموزگار پرتلاش،در جهت آموزش و رصد برنامه های آموزشی تک تک دانش آموزان خودنهایت تلاش را می کنند و خانه های خود را تبدیل به کلاس کردند و به دانش آموزان خود آموزش میدهند.
عزیز مزرعه با اشاره به ضرورت روش های خلاقانه برای آموزش دانش آموزان گفت: معلمان برای اینکه ثابت کنند جریان آموزش تعطیل پذیر نیست با استفاده از روش های خلاقانه تدریس به جنگ کرونا رفتند و با استفاده از بستر فضای مجازی ارتباط خود با دانش آموزان و والدین را حفظ کرده اند.
مزرعه با اشاره به تولید فیلم، کلیپ و سایر تولیدات آموزشی توسط معلمان شهرستان حمیدیه گفت: تعهد و وجدان کاری که در بین معلمان وجود دارد سبب شد تا در این شرایط حساس، معلمان عزیز به دنبال روش های نوین با استفاده از بستر فضای مجازی باشند که بنده به سهم خودم از همه همکاران متعهد و زحمت‌کش قدردانی می‌کنم.

هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در ادامه ضمن ارج نهادن به نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسل اینده جامعه از تمامی این قشر قدردانی میکنم آرزوی موفقیت همه جامعه معلمان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
گفتنی است این تقدیر به صورت نمادین و با کاهش اثرات این بیماری و بازگشایی مدارس به صورت شایسته از همه معلمان و مدیران جهادگر علم و تعلیم که در پویش آموزش تعطیل نیست تقدیر بعمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار