نشست خبری پیشگیری از کرونا، در مدارس استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - نشست خبری پیشگیری از کرونا در مدارس استان بوشهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از خبرنگاران به صورت زنده درشبکه اینترنتی شتاب پخش شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری پیشگیری از کرونا، در مدارس استان بوشهر برگزار شد

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شبکه اینترنتی شتاب را در استان بوشهر راه اندازی کردیم تا والدین نگران آموزش فرزندان خویش نباشند.

او افزود : هر چند که مدارس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان تعطیل شده است اما آموزش در فضای مجازی توسط معلمان به دانش آموزان ارایه می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این فرصت آموزشی ، نویدی برای تداوم آموزش برای دانش آموزان در شرایط مختلف است.

کرمی خاطر نشان کرد: از همه ظرفیت های موجود در گند زدایی و ضد عفونی مدارس استفاده شده است .

کرمی تاکید کرد: با حفظ آرامش و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان می توان با شیوع این ویروس مبارزه کرد.

دکتر سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهرنیز گفت: مسیر ارتباطی شبکه اینترنتی شتاب مجر به آگاهسازی دانش آموزان ، والدین و فرهنگیان می شود تا با خود مراقبتی به صورت هوشمندانه با شیوع ویروس کرونا مبارزه کنند.

او افزود: این ویروس از طریق دهان، بینی و چشم انتقال می یابد. بنابرین با حفظ فاصله، شست و شوی دست و حفظ بهداشت، در خانه ماندن و سفر نکردن می‌توان سالم ماند.

کشمیری گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر خلاء تعطیلی مدارس را پر کرده است. برای حفظ سلامتی جامعه ، همکاری و همراهی بسیار مهم است تا زنجیره انتقالی افراد صورت نگیرد.

عبدالرضا بندری معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرنیز گفت :مدارس تعطیل است اما آموزش نه زیرا بستر آموزش در فضای مجازی میسور شده است .

او گفت: با فراهم شدن بستر فناوری استان بوشهر بخصوص در تحلیل محتوا دانش آموزان متوسطه اول و دوم و حتی داوطلبان آزمون های کنکور را از طریق فضای مجازی شتاب مطالب آموزشی را دریافت، به‌طوریکه از ساعت 14 الی 16 و از ساعت 16 الی 20 به صورت مستقیم توسط دبیران ارائه می شود.

بندری بیان کرد: شبکه شتاب دو سویه است از این طریق سوال ها و پیام های دانش آموزان گرفته می شود دانش آموزان در خانه و دبیران در شبکه آموزش به سوالات دانش آموزان پاسخ می دهند و زنگ ورزش در شبکه شتاب هم برای دانش آموزان مهیا می‌شود.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش در فضای مجازی به جد پیگیری می شود. غنای کاری و سلامت با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی افزایش می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار