هیچ موردی از ویروس کرونا در خانوارهای عشایری استان فارس مشاهده نشده

شیراز (پانا) - مدیر کل امور عشایر فارس از خانوارهای عشایری خواست تا به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا همه تمهیدات لازم را در نظر بگیرند و از کوچ بهاره خارج از تقویم به شهرستان‌های ییلاقی خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ موردی از  ویروس کرونا در خانوارهای عشایری استان فارس مشاهده نشده

روح اله بهرامی اظهار کرد: تاکنون هیچ موردی از وجود ویروس کرونا در خانوارهای عشایری استان گزارش نشده است و با توجه به شرایط مساعد هوا و وجود علوفه در مراتع قشلاقی در آن مناطق بمانند.

او افزود: با توجه به سرد بودن و شیوع بیماری درشهرستان‌های ییلاقی و تقویم کوچ بهاره به صورت یک ماه تاخیر افتاده از عشایر خواست تا در این مورد مهم همکاری لازم را با اداره کل امور عشایر فارس و دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند و تا بهتر شدن شرایط پیش رو از کوچ پرهیز کنند.

مدیر کل امور عشایر فارس بیان کرد: با توجه به اینکه هشدارها و آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا توسط شبکه بهداشت و ادارات امور عشایر شهرستان‌ها به خانوارهای عشایری ارائه شده، عنوان کرد: با بروز کوچکترین مشکل و موارد مشکوک به نزدیکترین مراکز بهداشتی مستقر در حوزه خود مراجعه کنند.

بهرامی گفت: میادین دام و کارخانه خوراک دام و شرکت تعاونی‌های عشایری با کمک مرکز بهداشت و درمان و ادارات امور عشایر شهرستان به صورت روزانه ضد عفونی و گندزدایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار