به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی؛

پیام تبریک معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، به مناسبت 8 اسفندماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند گل و عشق و جام / صاحب اسماء لطیف و سلام

سلام و مهر

به ارواح مطهر شهدا، امام شهدا، ساحت قدسی قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج) و نیز صاحبان اندیشه و خرد، هنرمندان فاضل، معلمان و مربیان سرو قامت عرصه تعلیم و تربیت که سرچشمه ی زاینده ایمان، معرفت، تعهد و کوشا در تربیت نسلی هنرمند، امیدوار، صاحب کمال و مستعد هستید و انشالله خواهید بود.

به فال نیک می گیریم تقارن ماه رجب المرجب، ماه خدا را با ایامی که در سایه تدبیر و اندیشه رفیع شهیدان والامقام رجایی و باهنر، مزین به نام هفته تربیت اسلامی است. اکنون که چهار دهه از تاسیس این نهاد مقدس، صدقه جاریه، می گذرد، خداوند رحمان را شاکریم که در پرتو عنایات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرصت نقش آفرینی فعال در تربیت جان متربیان و آینده سازان تمدن نوین اسلامی ضمن خطیربودن این مسئولیت، توفیقمان گشته است.

اینک معتقدم بوستان تربیت، شکوفه ی شور و شعور نمی دهد مگر به همت سترگ، گام های استوار و شناخت اصیل و دغدغه مندی توام با تعهد شما مربیان، معلمان و همه همکاران عزیز بی ادعا. نیک پیداست، نقش موثر شما در مسلح کردن و بر تن کردنِ لباس رزمِ تربیتِ تمام ساحتی، تا فرزندانمان در هیاهوی عصر ارتباطات و تکنولوژی، حقیقت و مجاز را از هم تمیز دهند و با هویتی منسجم و یکپارچه در دفاع متعهدانه از ارزش های انسانی و اسلامی، گام بردارند.

انتظارمان تربیت دانش آموزانی، بااخلاق، هنرمند، مهارت ورز، خلاق، قانون گرا ، مسئولیت پذیر، ساعی در علم آموزی، ولایت پذیر و حرکت کننده در مسیر ادای دین و رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است که قطعا در اراده خداوند باریتعالی و حقیقتا با دست توانای شما رقم خواهد خورد. لذا این ایام را فرصتی مغتنم می دانم تا ضمن عرض تبریک و تهنیت، وجود ارزشمند و هنرمندتان را قدر نهیم و مثل همیشه در صدرِ دل جای دهیم. تنتان سالم و روزگارتان همواره خجسته باد.

خدای خواست که بر عالمی ببخشاید / ترا به رحمت خود راهنمای عالم کرد

علی اکبر عرب خراسانی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار