کنسرت ۷ هزارنفری بنیامین بهادری در صفحه مجازی

تهران (پانا) - کنسرت لغو شده بنیامین بهادری که پیش از این قرار بود تاریخ ۶ اسفند در سالن هزار و پانصد نفری برج میلاد و در دو سانس برگزار شود به طور زنده، رایگان و در بخش زنده (لایو) شب گذشته در صفحه شخصی این هنرمند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت ۷ هزارنفری  بنیامین بهادری در صفحه مجازی

بنیامین بهادری در ابتدای این برگزاری با تشکر از حضور طرفدارانش گفت: قرار بود امشب همدیگر را حضوری ببینیم، حالا هم همین اتفاق خواهد افتاد، با این تفاوت که در دو سانس امشب تنها سه هزار نفر می‌توانستند همراه ما باشند اما هم‌اکنون برای خانواده هفت‌هزار نفری اجرا می‌کنیم.

او در ادامه افزود: این کنسرت را به احترام شما و برای دور شدنتان از خبرهای بد برگزار می‌کنیم.

بنیامین بهادری به همراهی استیو آوانسیان (رهبر ارکستر) هسو اله وردی و امیل موسی خانی نزدیک به یک ساعت برای علاقه‌مندانش قطعات پیشنهادی را اجرا کرد.

بازیگر فیلم سلام بمبئی در پاسخ به این سوال که این ایده پیشنهاد چه کسی بود گفت: ما در بنیامین موزیک هرگز کسانی که دوستشان داریم را ناامید نمی‌خواهیم. روزی که خبر لغو کنسرت‌ها آمد این ایده به نظرم رسید و دوستان مثل همیشه همراهی‌ام کردند. مطمئن هستم دوستان دیگر هنرمندم نیز از این ایده استقبال می‌کنند.

لازم به ذکر است کنسرت مجازی بنیامین بهادری از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز و در ۲۱:۴۰ پایان یافت.

چندی پیش در راستای پیشگیری شیوع بیماری و شرایط پیش آمده تمامی اجراهای موسیقی به دستور وزارت ارشاد و فرهنگ لغو شد. بنیامین بهادری اولین هنرمندی است که در راستای احترام به این تصمیم و علاقه‌مندانش تصمیم به برگزاری کنسرتش به صورت زنده در فضای مجازی گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار