فردا مدارس شیراز و زرقان تعطیل است

شیراز (پانا) - رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس از تعطیلی تمام مدارس شیراز در نوبت صبح و عصر و تعطیلی مدارس زرقان در نوبت صبح فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فردا مدارس  شیراز و زرقان تعطیل است

حمید رضا شعبانی با اشاره به فعالیت برخی مدارس به عنوان شعبه اخذ رای در این استان اعلام کرد:‌ با توجه به روند شمارش آرا و با هماهنگی ستاد انتخابات استانداری فارس، همه مدارس شهر شیراز در دو نوبت صبح و عصر و مدارس دیگر مناطق این شهرستان و همچنین شهرستان زرقان در نوبت صبح روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل است.

علاوه بر انتخابات سراسری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفندماه در استان فارس و چهار استان دیگر، به صورت همزمان انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حال برگزاری است.

محمدرضا امیری فرماندار شیراز پیش از این اعلام کرده بود: ۵۷۰ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان که ۸۳ و نیم درصد مجموع شعب را به خود اختصاص داده در مدارس مستقر است.
سه میلیون و ۵۰۰هزار نفر در استان فارس واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ۹۸ هستند. از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر متعلق به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است.
سه هزار و ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان فارس برای اخذ رای از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند پیش‌بینی شده است.
استان فارس دربرگیرنده ۳۶ شهرستان، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، چهار کرسی نمایندگی است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار