دبستان خیری دوکلاسه مرحومه رقیه دهقان محمد آبادی در مروست  افتتاح شد

مروست (پانا) - مدرسه خیری دو‌کلاسه مرحومه رقیه دهقان محمد آبادی منطقه مروست  ویژه دانش آموزان نیازبه توجه بیشتر(استثنایی )به همت خیر خانواده خانم فاطمه دهقان محمد آبادی  و با همکاری آموزش وپرورش مروست به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دبستان خیری دوکلاسه مرحومه رقیه دهقان محمد آبادی در مروست  افتتاح شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس یزد در این آیین گفت: اگر نوساز ی و تجهیز مدارس را بازوی فنی آموزش و پرورش بدانیم خیرین مدرسه‌ساز نیز تکمیل‌کننده و حامی دولتند و از این حیث مدیون آنان هستیم.
وی با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

ذاکر همچنین قول داد: درصورت کمبود تجهیزات مدرسه استثنایی خیری مرحومه رقیه دهقان محمد آبادی تجهیزات این مدرسه را تکمیل و مساعدت های لازم را انجام دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش مروست در این مراسم گفت: خیران مدرسه‌ساز مجاهدان بزرگی هستند که با جهاد مال خود به آینده نظام تعلیم و تربیت خدمت می‌کنند.

محمدرضا محمدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از مدیریت آموزشگاه دبستان زینب به موفقیت‌های آموزشی دانش‌آموزان دبستان خیری دهقان محمد آبادی اشاره کردند و گفت :انشاالله با وجود مدرسه ای مستقل ویژه دانش آموزان نیاز به توجه بیشتر (استثنایی) برای عزیزان زمینه ی یادگیری مناسب قرار گیرد.

در ادامه خانم دهقان فرزند مرحومه رقیه دهقان محمد آبادی خیر مدرسه ساز دبستان از زحمات مدیریت آموزش و پرورش مروست ودبستان زینب جهت همکاری کردن در این زمینه تقدیر و تشکر نمودند.
گفتنی است که این مدرسه دو کلاسه با اختصاص یک میلیارد و دویست میلیون ریال احداث گردید.
لازمه بذکر است در سال 98 دومین مدرسه خیری در بخش مروست افتتاح گردید.

در این مراسم مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد،رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان،مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان و مسئولین بخش مروست حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار