در گفت‌وگو با پانا

وقتی سرپرست تراکتور از بمب نقل و انتقالات خبر ندارد: ترانسفر مارکت گفت به تراکتور آمده؟ از مدیران باشگاه بپرسید

تهران (پانا) – سرپرست تیم تراکتور تبریز، اطلاعی از مهم‌ترین خرید این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر ندارد و موضوع را به مربوط به مدیران باشگاه دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
وقتی سرپرست تراکتور از بمب نقل و انتقالات خبر ندارد: ترانسفر مارکت گفت به تراکتور آمده؟ از مدیران باشگاه بپرسید

سایت ترانسفر مارکت که در جهان فوتبال معتبرترین سایت در زمینه نقل و انتقالات و ارزش‌گذاری بازیکنان است، در کارتابل استیون بیت آشور، مدافع دورگه ایرانی - آمریکایی باشگاه فعلی این بازیکن را تراکتور تبریز عنوان کرده و مدت قرارداد این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد را تا تابستان 1400 عنوان کرده است.

در حالی که این سایت معتبر که در تاریخ خود به ندرت درباره نقل و انتقالات انجام شده اشتباه کرده است، از حضور استیون بیت آشور در تیم پرستاره تراکتور تبریز و عقد قراداد با این بازیکن خبر داده است، اما رسانه رسمی این باشگاه خبری درباره عقد قرارداد با مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر نکرده است و انتقال این مدافع گران قیمت در سکوت خبری از سوی این باشگاه قرار دارد.

اما در حالی که ترانسفر مارکت به صورت قاطع این انتقال را پایان یافته می‌داند، ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتور در گفت‌وگو با پانا به حضور این مدافع در تبریز اینگونه واکنش نشان داد: من در جریان این انتقال به تراکتور نیستم، این موضوع را باید از مدیریت باشگاه پیگیری کرد.

ذوالفقاری وقتی با سوال خبرنگار پانا درباره تاکید سایت ترانسفر مارکت بر این انتقال مواجه شد، اینگونه واکنش نشان داد: من نمی‌دانم، وقتی این سایت زده که انتقال انجام شده، شما هم خبر همین سایت را بزنید.

استیون بیت آشور که تمام دوران فوتبالش را در تیم‌های آمریکایی حضور داشته است، پیش از جام جهانی 2014 توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در برزیل هم در لیست تیم ملی حضور داشت ولی فرصت بازی در جام جهانی را پیدا نکرد. این مدافع 33 ساله که 6 بازی ملی دارد، طی 2 فصل اخیر برای تیم لس آنجلس اف‌سی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا بازی کرد و فصل گذشته نقش پررنگی در قهرمانی این تیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار