«سوفیا لورن» در فیلم اقتباسی از شاهکار «رومن گاری» بازی می‌کند

تهران (پانا) - نتفلیکس از تصاحب حق انتشار جهانی فیلم The Life Ahead خبر داد که سوفیا لورن را پس از یک دهه دوری از سینما جلوی دوربین می‌برد. این فیلم اقتباسی از رمان »زندگی پیش‌رو» شاهکار رومن گاری است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
«سوفیا لورن» در فیلم اقتباسی از شاهکار «رومن گاری» بازی می‌کند

به گزارش زومجی، شبکه‌ نتفلیکس حق انتشارِ جهانی فیلم The Life Ahead (زندگی پیش‌رو) را به دست آورد که سوفیا لورن، بازیگر برنده‌ جایزه‌ اسکار را پس از یک دهه دوری از سینما مقابل دوربین قرار می‌دهد.

فیلم «زندگی پیش‌رو» که توسط ادواردو پونتی، پسر سوفیا لورن کارگردانی می‌شود، این بازیگر ایتالیایی را در نقش مادام رُزا، یکی از بازماندگان هولوکاست قرار می‌دهد که پیوندی با یک پسر ۱۲ ساله‌ی سنگالی مهاجر با نام مومو برقرار می‌کند.

این فیلم براساس رمان The Life Before Us نوشته‌ رومن گاری ساخته می‌شود که در سال ۱۹۷۷ شاهد یک اقتباس سینمایی از آن با نام Madame Rosa (مادام رُزا) به کارگردانی موشه میزراهی بودیم. در این فیلم بازیگرانی نظیرِ سیمون سینیوره، کلود دوفا و کوستا گاوراس نقش‌آفرینی کردند و این اثر در اسکار ۱۹۷۷ برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین فیلم خارجی‌زبان» شد. در خلاصه‌ داستان فیلم The Life Ahead آمده است:

در سواحل ایتالیا، یکی از بازماندگان هولوکاست با نام مادام رُزا مچ بچه‌ی ۱۲ ساله‌ای با نام مومو را که اخیراً از او سرقت کرده است، می‌گیرد. این دو در ادامه به پشتیبان هم تبدیل می‌شوند و خانواده‌ی غیرمتعارفی را شکل می‌دهند.

سوفیا لورن ۸۴ ساله، ستاره‌ی سال‌های طلایی سینمای ایتالیا و هالیوود، در بیانیه‌ای اظهار داشت:

برای کار با نتفلیکس روی چنین فیلم ویژه‌ای در پوست خودم نمی‌گنجم. در طولِ این سال‌ها با بزرگ‌ترین استودیوها کار کردم، اما به جرئت می‌توانم بگویم که هیچ‌کدام از آن‌ها گستردگی دامنه و تنوع فرهنگی نتفلیکس را نداشتند و این چیزی است که در مورد آن‌ها دوست دارم.

فیلم The Life Ahead توسط شرکت پالومار ایتالیا و با پشتیبانی پنج شرکت Impact Partners Film ،Artemis Rising Foundation ،Foothills Productions ،Another Chapter Productions و Scone Investments تولید می‌شود. تد ساراندوس، مدیر ارشد برنامه‌های نتفلیکس، در بیانیه‌ جدیدی به ستایش سوفیا لورن پرداخت و از او به‌عنوانِ «یکی از تحسین‌شده‌ترین و مشهورترین بازیگران جهان» یاد کرد. ساراندوس در این بیانیه گفت:

ما مفتخریم که به سوفیا، ادواردو و تیم سازنده‌ بااستعداد فیلم برای پیوستن به خانواده‌ نتفلیکس خوش‌آمد بگوییم. «زندگی پیش‌رو» داستان جسورانه و زیبایی را روایت می‌کند که دقیقاً مثل سوفیا در ایتالیا و سراسر جهان مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

سوفیا لورن مشهورترین بازیگر ایتالیایی است که آثار برجسته‌ای نظیر Two Women (دو زن)، Yesterday, Today and Tomorrow (دیروز، امروز و فردا)، Marriage Italian Style (ازدواج به سبک ایتالیایی) و A Special Day (یک روز به‌خصوص) را در کارنامه دارد. لورن جوایز متعددی را در طول سال‌های فعالیتش به دست آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی اسکار، جایزه‌ی گرمی، جایزه‌ گلدن گلوب، جایزه‌ بفتا و جایزه‌ لورل اشاره کرد. درحال‌حاضر تاریخ انتشار فیلم The Life Ahead در شبکه‌ی نتفلیکس اعلام نشده است و نمی‌دانیم که آیا این فیلم پیش از نمایش در نتفلیکس در جشنواره‌ای حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار