نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

سرداران مبارزه با استکبار، بهترین الگو برای پرورش دانش آموزان در تراز اسلامی هستند

بوشهر(پانا)_جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت سرداران شهید رئیسعلی دلواری، حاج قاسم سلیمانی و نادر مهدوی در شهر دلوار و در ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سرداران مبارزه با استکبار، بهترین الگو برای پرورش دانش آموزان در تراز اسلامی هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره دو روزه، سرداران مبارزه با استکبار جهانی را قهرمانان ملی خواند و گفت: این قهرمانان بهترین الگو برای تربیت دانش آموزان در تراز اسلامی هستند.

سیدکمال الدین شهریاری با اشاره به تاریخ استکبار ستیزی مردم تنگستان و دلوار اظهار داشت: رشادت ها و مقاومت شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش، نقطه عطفی در تاریخ استان و کشور است.

وی ادامه داد: نادر مهدوی در دفاع از مرزهای دریایی کشور در یک رویارویی مستقیم با متجاوزان آمریکایی، شجاعانه با دشمن مبارزه کرد و برگی پرافتخار در دفاع از کیان کشور آفرید.

این نماینده مجلس ولایت مداری، بصیرت، مردم داری و سابقه درخشان مبارزه با اشغالگران در طول دفاع مقدس و مبارزه با تکفیری های داعش را از مهمترین ویژگی های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و تصریح کرد: باید شخصیت و مشی این شهید والامقام به دانش آموزان معرفی شده تا فرهنگ شهادت و مقاومت را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

شهریاری برگزاری این جشنواره را فعالیتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: باید این چنین رویدادهای فرهنگی در آموزش و پرورش گسترش یابد.

جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت سرداران شهید رئیسعلی دلواری، حاج قاسم سلیمانی و نادر مهدوی با شرکت دانش آموزان مدارس منطقه دلوار و با برگزاری مسابقات ورزشی، ایستگاه نقاشی و جشنواره غذاهای محلی از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار