معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

استکبار ستیزی و افزایش روحیه مقاومت از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)-جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت سرداران شهید رئیسعلی دلواری، حاج قاسم سلیمانی و نادر مهدوی در شهر دلوار و در ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
استکبار ستیزی و افزایش روحیه مقاومت از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است

در این جشنواره که با حضور دانش آموز مدارس دلوار برگزار شد، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با بیان این که دنیای استکبار به دنبال قهرمان پردازی و الگوسازی برای جامعه جهانی است، گفت: دنیای غرب با بهره گیری از ابزارهای مختلف، این هدف را به صورت جدی دنبال می کند.

محمود قاسمی با اشاره به وجود شهدای بزرگی همچون رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی در استان بوشهر، اظهارداشت: معلمان مشی شخصیتی و جهادی این الگوها را به دانش آموزان معرفی کنند.

وی بنیانگذار کبیر انقلاب را شخصیتی ممتاز دانست که رهبری عالمانه ایشان زمینه ساز تشکیل انقلابی مردمی در بهمن 57 شد، خاطرنشان کرد: باید ابعاد مختلف شخصیتی این ابرمرد در مدارس تبیین شود تا نسل امروز به شناختی صحیح از ایشان برسد.

قاسمی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی است، گفت: با برگزاری مراسمات گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اجازه نمی دهیم بر چهره شهدای عزیز انقلاب و جنگ تحمیلی که نقشی ماندگار در شکل گیری و تداوم این نظام اسلامی دارند، غبار فراموشی بنشیند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس را اقدامی شایسته دانست و از مدیران مدارس خواست خواست تا در این چنین برنامه هایی از هزینه های غیرضرور پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار