کریمی: اعزام مشاور به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی در مراسم تجلیل از مشاوران حضور یافته در استان سیل زده‌ سیستان و بلوچستان از اهمیت حضور مشاور در استان‌های بحران‌زده سخن گفت. 

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: اعزام مشاور به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در ابتدای این برنامه از زحمات این حوزه قدردانی کرد.
او گفت: در زلزله‌ کرمانشاه، زلزله‌ زدگان به خوبی آمادگی پذیرش مشاور را نداشتند و این برای ما تجربه‌ کاری موفقی را برای نحوه‌ ارتباط گیری با سیل‌زدگان به وجود آورد. تجارب کسب شده در کرمانشاه سبب شد تا حوزه مشاوره در لرستان به خوبی هرچه تمام‌تر عمل کند؛ اما بهترین عملکرد در سیستان و بلوچستان نمود پیدا کرد.
او افزود: این تجارب به دست آمده بابی را باز کرد که ما با برنامه‌ای دقیق و منطقی در سیستان و بلوچستان حضور داشته باشیم.
عبدالرسول کریمی گفت: ما در کمک‌هایی که به سیستان و بلوچستان کردیم چند فاز را در پیش گرفتیم. فاز نخست ارسال 10 تن اقلام خوراکی بود که صورت پذیرفت. فاز دوم، اعزام مشاورین به مناطق سیل زده بود که این فاز در اردیبهشت سال آتی ادامه خواهد داشت. فاز سوم بحث اعزام معلم است که مرحله‌ اول آن در هفته‌ اول اسفند و مرحله‌ دوم در اواخر اردیبهشت انجام خواهد شد. فاز چهارم ارسال تجهیزات آموزشی به مناطق سیل‌زده است. ما 12 معلم‌سرای سیستان را بررسی کرده‌ایم و قصد مجهز کردنشان را داریم که فاز پنجم کلنگ زنی مدارس در این استان است.
او با اشاره به اهمیت تشکیل تیم‌های تخصصی مشاورین برای حوادث احتمالی در مناطق مختلف گفت: باید نقاط قوت و ضعف، در کار مشاوره شناسایی شوند. همچنین باید مستندسازی را در برنامه‌های کاری قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار