کلاری: حضور در راهپیمایی 22 بهمن برای دانش‌آموزان درس استقلال و آزادی است

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس 22بهمن ماه را روز ملی پیروزی ملت ایران دانست و افزود: جوانان و نوجوانان ما با حضور در این مراسم میهن دوستی را که یکی از منش‌های دوازده‌گانه تشکل پیشتازان است را با هم تمرین و مرور می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاری: حضور در راهپیمایی 22 بهمن  برای دانش‌آموزان درس استقلال و آزادی است

محسن کلاری در حاشیه راهپیمایی چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امروز روزی است که همه ملت ایران و به ویژه دانش‌آموزان آن را به یاد خاطره رسیدن به آزادی، استقلال و یک دولت مبتنی بر جمهوری اسلامی گرامی می‌دارند و در این روز دانش‌‌آموزان ما هم با حضور یکپارچه همراه با خانواده‌هایشان می‌آیند و ضمن اینکه منش تشکیلاتی میهن دوستی را یادآوری می‌کنند همبستگی خود را برای حفظ استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور و آزادی و پیشرفت و آبادانی کشور فریاد می‌زنند.

او ادامه داد: حضور ملت در این کنگره ملی، حماسی همبستگی ملی ما را به تصویر می‌کشد و این برای دانش‌آموزان یک تربیت سیاسی اجتماعی را به همراه دارد و این آن چیزی است که ما در ساحت‌های تربیتی آموزشی سند تحول بنیادین به دنبال آن هستیم؛

او در ادامه ضمن دعوت از عموم دانش‌آموزان و مربیان به ویژه پیشتازان گفت: ما وظیفه داریم که همه با هم یکپارچه و یک صدا برای همبستگی و استقلال کشور به این راهپیمایی بیاییم و تحقق شعار اولیه انقلاب که استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده را جشن بگیریم.

او با اشاره به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و تقارن بزرگداشت چهلم سردار شهید با جشن پیروزی انقلاب گفت: جوانان ما باید از این رویداد درس تربیت اجتماعی و سیاسی بگیرند و برای ساخت آینده‌ای بهتر برای میهن عزیزمان ایران تلاش کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس ادامه داد: ما امروز با یک نسلی از جوانان و نوجوانان مواجه هستیم که در این گردش سریع و متراکم اطلاعات چه بسا پیام‌هایی را باید از همین جوانان دریافت کنیم و ما باید برای پیام‌های جدید و نگاه‌های متفاوت و عمیقی که امروز جوانان و نوجوانان ما دارند بسترساز باشیم تا این انقلاب به سلامت به دست این آینده سازان برسد.

کلاری افزود: کسانی که 40 سال پیش انقلاب کردند امروز باید زمینه‌ساز آینده‌سازان این مرز و بوم باشند و آن نسخه‌ای که ما 40 سال پیش برای آن برنامه‌ریزی کردیم امروز باید با توجه به شرایط روز و آرمان‌هایی که در انقلاب داشتیم به کمک جوانان با ایمان و پرتلاش دنبال کنیم.

او تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که نسل جدید ما باید طلایه‌داران پرچم استقلال و آزادی باشند و آنان هستند که می‌آیند و در عرصه‌های داخلی و بین‌الملی برای کشور برنامه‌ریزی می‌کنند و برای آبادانی کشور تلاش خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار