در یک جهاد مدرسه‌سازی دیگر؛

زن خیر اردبیلی با صرف هزینه 500 میلیون تومان در اردبیل مدرسه می‌سازد

خبرگزاری پانا: در یک حرکت ایثارگرانه یک زن اردبیلی با اختصاص 500 میلیون تومان در شهر اردبیل مدرسه می‌سازد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اعتبار ساخت یک مدرسه خیرین دیگر تأمین شده و عملیات احداث این مدرسه در خیابان صیاد شیرازی اردبیل به زمین زده شد.

آمنه هادی‌زاده خیر نام آشنای کشورمان که اردبیلی‌الاصل است مدرسه 6 کلاسه‌ای را در خیابان صیاد شیرازی شهر اردبیل احداث می‌کند.

این بانوی خیر پیش از این نیز درشهر آبادان مدرسه شش کلاسه‌ای را احداث ، و تحویل آموزش و پرورش داده است.

آمنه هادی‌زاده در این مراسم در سخنانی گفت: بنده از چند سال پیش نیت کرده بودم که در زادگاهم یک مدرسه‌ای را برای دانش‌آموزان و نسل آینده بسازم که امروز این نیت خود را عملی می‌بینم.

وی تصریح کرد: برای ساخت این مدرسه 500 میلیون تومان هزینه کنار گذاشتم که امیدوارم با ساخت و تحویل این مدرسه کمترین ادای دین را به شهرم کرده باشم.

هادی‌زاده خاطر نشان کرد: برای ساخت این مدرسه 500 میلیون تومان و ساخت مدرسه‌ای در آبادان 300 میلیون تومان هزینه کردم و قطعاً این برنامه‌ریزی‌ها سبب می‌شود تا با ادای دین بتوانم در خدمت‌رسانی به نسل آینده توفیق پیدا کنم.

این بانوی خیر با ابراز خرسندی از حضورش در اردبیل به عنوان زادگاهش و ساخت یک مدرسه خیریه برای نسل آینده اضافه کرد: هر چند بنده تحصیلات زیادی نداشتم اما همیشه آرزو داشتم فرزندان این مرز و بوم تحصیلاتی به مراتب بهتر، بیشتر و شایسته‌تر انجام دهند.

استاندار اردبیل نیز در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه ، در سخنانی با تقدیر از مشارکت خیرین استان در امر مقدس مدرسه سازی گفت : هر گامی که در این زمینه برداشته می شود ، پشتوانه ای برای مسولان ذی ربط و ذخیره ارزشمندی برای آخرت نیکوکاران است.

اکبر نیکزاد با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حسن علی علی پور ، خیّر فقید اردبیلی و سازنده 72 مدرسه در نقاط مختلف استان اظهار کرد : تلاش مستمر تمامی دست اندرکاران دخیل این است که با همکاری مردم و خیرین ، زمینه های آموزش و تربیت آینده سازان استان به نحو احسن فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار