کمک ۱۸۰ میلیارد ریالی مردم خیر اردبیل به مراکز نیکوکاری

اردبیل (پانا) - مدیر کل کمیته امداد اردبیل گفت: مردم خیر استان اردبیل ۱۸۰ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۸۰ میلیارد ریالی مردم خیر اردبیل به مراکز نیکوکاری

حسین دشتی در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری «امام هادی (ع)» در مسجد جعفریه اردبیل به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کمک ۱۸۰ میلیارد ریالی مردم خیر استان اردبیل به مراکز نیکوکاری در ۱۰ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: همواره شاهد رشد چشمگیر کمک‌های مردمی برای رسیدگی به امور فقرا و خانوار بی‌بضاعت جامعه هستیم.

او با بیان اینکه کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته با ۸۳ درصد افزایش روبه‌رو بوده است، افزود: حسن اعتماد خیران و نیکوکاران موجب شده است تا خدمات کیفی‌تری به مددجویان ارائه شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۶۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند، تصریح کرد: با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تلاش داریم شاهد رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه باشیم.

دشتی با بیان اینکه هدف اصلی از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری واگذاری امور مردم به خود مردم است، اعلام کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد که در بطن جامعه قرار دارند، تلاش داریم کمک‌های خیران را از طریق مراکز نیکوکاری به شکل ساده‌تری در اختیار مددجویان و افراد نیازمند قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه مسیر رسیدگی به نیاز‌های اساسی فقرا و محرومان جامعه با وجود مراکز نیکوکاری کاهش می‌یابد، بیان کرد: تمامی کمک‌های مردمی با نظر هیئت امنای مراکز نیکوکاری به نیازمندان واجد شرایط در همان محله اعطا می‌شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه راه‌اندازی مرکز نیکوکاری «امام هادی (ع)» می‌تواند بستر‌های رفع مشکلات مددجویان این منطقه را فراهم کند، اعلام کرد: مرکز نیکوکاری «امام هادی (ع)» همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد تا مسیر توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر هموارتر شود.

دشتی با بیان اینکه خدمت به مستضعفان و دستگیری از فقرا اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: با افزایش همبستگی اجتماعی، چهره فقر و محرومیت از جامعه زدوده خواهد شد که یکی از اهداف اساسی در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری نیز این امر مهم است.

او اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار