فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

اقتصاد مقاومتی یک استراتژی حقیقی در کاهش آسیب‌ها و تنش‌های اقتصادی است

خبرگزاری پانا : فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:اقتصاد مقاومتی یک استراتژی حقیقی در کاهش آسیب‌ها و تنش‌های اقتصادی است که دشمن سعی می‌کند با پیچیدگی تمام این ظرفیت و هدف‌گذاری درست را به مرحله انزوا بکشاند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار جلیل بابازاده در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت در اردبیل اظهار داشت: بعد از اینکه سپاه و بسیج از آزمون جنگ هشت ساله، دوران سازندگی و حضور در صحنه فرهنگی و مقابله با هجمه‌های دشمن سربلند بیرون آمد امروز در یک تجربه عظیم سپاه و بسیج در عرصه سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تمام همت و تلاشش را به کار گرفته تا بتواند کشور را از چالش‌ها و معضلات مختلف نجات دهد.

وی با بیان اینکه در تداوم این قدرت‌نمایی سپاه و بسیج دشمنان به معنای واقعی به عجز و ناتوانی واقعی افتاده‌اند، تصریح کرد: سپاه امروز با هیبت و هیمنه حقیقی خود لرزه بر اندام دشمن انداخته و آنها را دچار یک خطای استراتژیک کرده است چرا که آنها به خوبی می‌دانند سپاه و بسیج مدافع اصلی و حقیقی انقلاب و ارزش‌های آن است و لحظه‌ای از این آرمان خود عدول نمی‌کند.

بابازاده در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران در 24 خرداد بزرگ‌ترین درس تاریخی را به دشمنان این نظام دادند که دیگر به فکر ترفند و توطئه‌ای نباشند چرا که با حضور تمام قد ایرانیان در پشتیبانی از نظام با رأی و حضور در صحنه بار دیگر دشمن عصبانی شد و آنها به دنبال جبران این ناکامی خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: آنچه که دشمنان را بیش از هر زمان دیگر عصبانی می‌کند اراده فولادین این ملت در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی است که امروز شاهد آن هستیم خود دشمن در این سنگر به تنگ آمده است.

وی موضوع اقتصاد مقاومتی طرح شده از سوی مقام معظم رهبری را یادآور شد و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک استراتژی حقیقی در کاهش آسیب‌ها و تنش‌های اقتصادی است که دشمن سعی می‌کند با پیچیدگی تمام این ظرفیت و هدف‌گذاری درست را به مرحله انزوا بکشاند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با قدردانی از حضور جوانان و نوجوانان در قالب طرح اردویی بسیج و حضور جهادی آنها در این سنگر یادآور شد:‌ البته در این راه 70 درصد منابع اعتباری و زیرساخت‌ها باید از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تأمین شود چرا که سپاه و بسیج به تنهایی قادر نیست در این مسیر کاری را از پیش ببرد.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل نیز گفت: مهم‌ترین برنامه و رویکرد طرح هجرت و سازندگی امسال رویکرد اقتصادی است که در قالب مبانی 12گانه اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه در تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری سعی می‌کند محرومیت‌زدایی را در کنار توجه به تولید بیشتر و اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار دهد.

حمید امیریان افزود: هدف از غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب طرح هجرت سه محرومیت‌زدایی با همت و درایت بسیجیان است که قطعاً در این مسیر توفیق نهایی به دست می‌آید.

وی تصریح کرد: شش برنامه اقتصادی در تحکیم بنیه‌های اقتصادی جامعه اسلامی مد نظر است به طوریکه تولید آبزیان، قارچ، عسل و همچنین مرغ و ماکیان خانگی در دستور کار قرار گرفته که انتظار می‌رود در این باب حرکت‌های مثبت و سازنده اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار