نگاهی به فیلم‌های بخش سودای سیمرغ

«خوب، بد، جلف ۲»: تنها کمدی جشنواره سی و هشتم

تهران (پانا) - «خوب بد جلف 2» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی یکی از 22 فیلم راه یافته به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که تنها کمدی جشنواره امسال نیز هست.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
«خوب، بد، جلف ۲»: تنها کمدی جشنواره سی و هشتم

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، گوهرخیراندیش، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره، الهام شعبانی و فرهاد آئیش در فیلم خوب بد جلف 2 یا ارتش سری جلوی دوربین رفتند.

سام درخشانی و پژمان جمشیدی زوج موفق فصل اول فیلم خوب بد جلف در ارتش سری یا خوب بد جلف ۲ جلوی دوربین رفتند. حامد کمیلی، گوهرخیراندیش، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مهدی ژوله، شکیب شجره، الهام شعبانی و فرهاد آئیش از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«خوب بد جلف» ساخته پیمان قاسم خانی اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و بعد از جشنواره اکران عمومی خود را آغاز کرد و نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان در گیشه فروش کرد. همین بهانه ای شد تا پیمان قاسم خانی فصل دوم این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببرد.

قهرمانان داستان تقریبا همان قهرمانان قسمت نخست هستند. پژمان جمشیدی در نقش خودش و سام درخشانی نیز در نقش خودش به عنوان دو بازیگر سوپراستار حضور دارند که البته خنگ هم هستند. از این دو دعوت می‌شود تا در یک پروژه سینمایی جدید به ایفاگری نقش بپردازند؛ پروژه‌ای که یک کارگردان نیمه آمریکایی-ایرانی پشت آن را هدایت می‌کند و دختر تهیه کننده (با بازی ریحانه پارسا) نیز در آن بازی می‌کند. پژمان و سام که هر دو مردان هول هستند، در کف دختر تهیه کننده باقی می‌مانند؛ با پیشروی داستان اما متوجه می‌شویم که این گروه سازنده یک گروه جعلی فرستاده شده از آمریکا هستند که می‌خواهند یک کیک زرد را از ایران بدزدند…

پیمان قاسم‌خانی کارگردان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» درباره ساخت قسمت سوم این فیلم گفت: «خوب، بد، جلف ۳» اردیبهشت ماه کلید می‌خورد و قصه‌اش ادامه قسمت دوم این فیلم خواهد بود. جعبه کیک زردی که در قسمت دوم به آن پرداخته شد، مانند استخوان کارتون پلنگ صورتی که بین همه دست به دست می‌شد بین همه می‌چرخد و برای کاراکترها اتفاقات بامزه‌ای را رقم می زند. »

قاسم‌خانی همچنین گفت:« یک نمونه از خط داستانی قسمت سوم این فیلم سینمایی، این است که حامد کمیلی که در قسمت دوم نقش قاتل و جاسوس را بازی می‌کند، به کارگردانی سینما علاقه مند می‌شود و عشق سینما را در او می‌بینیم. در کل مخاطب فضای فانتزی‌تری را می‌بیند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار