فرماندار شهر قدس :مهمترین ثمره‌ انقلاب اسلامی رسیدن به مرحله خودکفایی ملی است

شهرقدس (پانا) - مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهر قدس با حضور فرماندار در دبستان سیزدهم آبان منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهر قدس :مهمترین ثمره‌ انقلاب اسلامی رسیدن به مرحله خودکفایی ملی است

در این مراسم لیلا واثقی فرماندار شهرقدس در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه‌فجر طی سخنانی تصریح کرد : دوازدهم بهمن ماه روز ورود امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان است که از دوازدهم بهمن ماه تا ۲۲ بهمن ماه که روز پیروزی انقلاب است ، به عنوان دهه‌فجر یا ایام‌الله نام گذاری شده است .

او در ادامه بیان کرد:در این روزهای خدایی، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده ودر این ایام افراد بسیار زیادی برای پیروزی این انقلاب کوشش کردند و خون های زیادی نیز ریخته شد تا انقلاب پیروز شود. لذا مردم ایران باید ریشه‌‌های اعتقاد به جمهوری اسلامی را در اذهان خویش محکم‌تر کنند و پرورش دهند.

وی اظهار کرد: تقویت اعتماد به خود نه تنها به خود انسان کمک می‌کند در مراحل مختلف زندگی با وجود تمام سختی ها و مشکلات قوی و استوار بماند و با موفقیت و سرافرازی از آن مرحله با موفقیت سپری کند بلکه به دولت و جامعه خود نیز با انجام فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف و انتخاب شغل های متناسب با نیازهای جامعه کمک می کند.

واثقی افزود: جمهوری‌اسلامی ایران توانست با تدابیری که اندیشید میزان واردات را به کشور کمتر کند و باعث پیشرفت اقتصاد میهن عزیزمان شود و ما را در رسیدن به مرحله‌ی خودکفایی ملی یاری رساند .

خبرنگار: آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار