بوشهر به روایت «سیریا» در شیراز

تهران (پانا) - گروه موسیقی بوشهری «سیریا» تازه ترین کنسرت خود را جمعه 18 بهمن ماه در شیراز برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر به روایت «سیریا» در شیراز

به گزارش روابط عمومی گروه سیریا، در این کنسرت که با همکاری مجموعه فرهنگی- سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز و موسسه‌ی فرهنگی و هنری آوای هنر مهنا برگزار می شود گروه سیریا به روی صحنه می رود و قطعاتی از آلبوم «میز دوتایی» را اجرا می کند.

آلبوم «میزدوتایی» به زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد و قطعات میز دوتایی، هوار، معشوق دولاچنگ، حجله، جهاز جنی، شعر یادم ر... و پنج قطعه‌ی دیگر که در این اثر به چشم می خورد در تازه ترین کنسرت گروه سیریا اجرا می شود.

«سیریا» فعالیت رسمی خود را سال گذشته با قطعه ی «هوار» آغاز کرد و تابستان امسال با انتشار قطعه‌ی «شعر یادم ر...» از پروژه «میزدوتایی» که با استقبال چشمگیری مواجه شد ادامه و با برگزاری اجراهای متعدد گسترش داد. این گروه پس از انتشار و رونمایی از نخستین آلبوم رسمی خود، کنسرت هایی در تهران، کرج، اهواز، رشت و بندر عباس تدارک خواهد دید.

اعضای «سیریا» محمد لاریان: خواننده و نوازندگان بهروز شریفیان: پرکاشن، معین پاکباز: درامز، مهدی ناصری: گیتار، امیرحسین ماهینی: گیتار باس، مهدی منفرد: نی انبان، نی جفتی و فرشاد برنجی: پیانو هستند که 18 بهمن ماه در دو سانس 18 و 21 در سالن سبز مجتمع هنرشهر آفتاب به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار