سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

تاریخ میهن اسلامی ما همواره تحت تاثیر انقلاب حضرت امام(ره) خواهد بود

پاکدشت ( پانا )- با حضورمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران زنگ انقلاب در آموزشگاه ابتدایی عشایری حضرت زهرا سلام الله علیها واقع در روستای توچال شهرستان پاکدشت نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ میهن اسلامی ما همواره تحت تاثیر انقلاب حضرت امام(ره) خواهد بود

در این مراسم محمد زینالی معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با پرداختن به نقش تاثیر گذار امام خمینی (ره) در هدایت موثر انقلاب اظهار کرد: رمز موفقیت پیروزی این انقلاب همراهی مردم با امام راحل و پیروی و تاثیر پذیری از ایشان بود.

او در ادامه با اشاره به سیر تاریخی انقلاب از ابتدا تا پیروزی به تشریح ویژگی های برجسته امام خمینی(ره) پرداخته و افزود: ایشان برای مردم سرزمینش در کمال مودت و دلسوزی، مهربان و متواضع بودند و تاریخ میهن اسلامی همواره تحت تاثیر انقلاب حضرت امام(ره) خواهد بود.

محمد سیلسپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نیزدر ادامه بیان کرد: ایام انقلاب، ایام جشن و سرور و شادی ملت ما است و فضای مدارس در این ایام فضای شادی و امید است. امروز همه گرد هم آمده‌ایم تا با نواختن زنگ انقلاب اعلام کنیم که در راستای ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم.

او در ادامه گفت :تفاوت دهه فجر امسال با سال‌های گذشته این است که امسال با شهادت مظلومانه و سرافرازانه سردار شهید سلیمانی دانش‌آموزان ما می‌توانند بهتر از گذشته معنا و ارزش شهادت را درک کنند.

او اظهارکرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بعد از تجربه هزاران سال دیکتاتوری و استبداد کشور را با روش جمهوری اسلامی یعنی مردم‌سالاری بر محتوای دینی اداره می‌کنیم و به این دلیل باید ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با شور و نشاط جشن گرفته شود.

در ادامه هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت نیز در سخنانی بیان کرد: خون‌های فراوانی برای به دست آمدن این دو کلمه یعنی زنگ انقلاب ریخته شده است.

او در ادامه با بیان اینکه شعار یعنی آرمان و هدف اذعان کرد:استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مشروع‌ترین شعار در دوره انقلاب بود که الان نیز مسرانه آن را دنبال می کنیم. آرمان یعنی وقتی چیزی را ندارید و برای به دست آوردن آن مبارزه و تلاش می‌کنید و مردم نیز احساس کردند که استقلال ندارند و کشور وابسته است. امروز مسؤولان برای کشور تصمیم می‌گیرند و مردم نیز با حضور در راهپیمایی‌ها و گردهمایی‌ها از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ویژگی را برای انقلابی‌گری بیان کردند ،افزود: این ویژگی‌ها شامل اسلام ناب محمدی، استکبارستیزی، حمایت از مظلومان، مردمی بودن، عدالت‌طلبی و استقلال‌طلبی هستند که برای حرکت در مسیر انقلاب باید در نظر داشت.

محمد صفری کارشناس مسئول آموزش ابتدایی در ادامه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین و طلایی ‌ترین اوراقِ دفترِ تاریخ جهان است که این برگ از دفتر تا ابد در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

او ادامه اظهار کرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد، دهه ای که به جرأت می توان گفت مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ جهان اسلام است.

صفری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: مطرح شدن نام جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نشان می‌دهد امروز انقلاب بر روی جوانان برنامه‌ریزی کرده و سنگر در اختیار آینده‌سازان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار