فولادوند: در سال آینده، با کمبود نیروی حق‌التدریس مواجه هستیم

تهران (پانا) - یکصد و نود و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاونان اداره کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: در سال آینده، با کمبود نیروی حق‌التدریس مواجه هستیم

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) به ارایه گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش شهر تهران پرداخت. وی در ارتباط با سیل مهربانی گفت: بعد از اتفاق ناگوار سیل در استان سیستان و بلوچستان، گروهی برای بررسی اولیه به این استان اعزام شدند. خدمات ما در چند قالب در حال انجام است و کمک های ما اعم از نقدی و غیر نقدی در حال ارسال است.
فولادوند با اشاره به اینکه شهر تهران معین سه شهر کنارک، زرآباد و بنت است، افزود: شهر تهران خدمات و تجهیزاتی را تعهد کرده است از جمله تجهیز شش مدرسه را در این شهرستان ها برعهده داریم.
وی با اشاره به اهمیت ارایه خدمات به این سه شهر گفت: خدمات آموزشی در دست اقدام است که البته موسسات غیر دولتی هم در این مهم همراه ما هستند. از جمله این خدمات کتب کمک آموزشی و توانمندسازی معلمان منطقه تحت پوشش شهر تهران و لوازم و مایحتاج مدارس و تجهیز 12معلم سرا را برعهده شهر تهران است.
فولادوند ارایه کمک ها به این سه شهر را فرآیندی اعلام کرد.
فولادوند همچنین در ارتباط با موضوع انتخابات گفت: ما پای کار هستیم. امکانات آموزش و پرورش در اختیار است تا با گفتمان سازی، شاهد حضور حداکثری مردم باشیم. از آنجاییکه مدارس مکانی برای اخذ رای هستند، آموزش تمام عوامل اجرایی اعم از هیات اجرایی و بازرسی درحال انجام است.
عبدالرضا فولادوند با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سال آینده در شهر تهران، گفت: حدود ده هزار نفر از نیروهای ما بازنشسته می شوند و چالش ما عمیق تر می شود. ما ساماندهی را آغاز کرده ایم و منطقه به منطقه تیم ساماندهی ما حضور پیدا می کنند. اما برای سال آینده پیشبینی ما این است که بصورت جدی با مشکل نیروی انسانی روبرو باشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران افزود: امسال صرفه جویی زیادی داشتیم. کارمان را با جدیت آغاز کردیم و کارگروه مدیریت و برنامه ریزی هم مشغول ساماندهی نیروی انسانی است اما تصمیم گیرندگان آموزش و پرورش می دانند سال آینده ما با مشکل کمبود نیروی انسانی و مخصوصا جذب نیروی حق التدریس مواجه خواهیم شد. امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و کمک های مقام وزارت این مشکل برطرف شود.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و ورورش شهر تهران از مشکلات آموزش و پرورش در زمینه کمبود فضا سخن گفت و اینکه 50درصد از تعداد 2528مدرسه دولتی تهران غیراستاندارد هستند و از شورا خواست، با مصوبات شان همراهی کنند تا مشکلات آموزش و پرورش شهر تهران در این زمینه برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار