برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام‌ بر‌ ابراهیم در کلات

کلات(پانا)-رییس دادگستری کلات به همراه مدیر آموزش و پرورش ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران کلات از محل و روند برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم در محل دبیرستان امام خمینی (ره) ، که به صورت همزمان نیز در تمام مدارس متوسطه دوره دوم این شهرستان برگزار شد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام‌ بر‌ ابراهیم در  کلات

‍ رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات این مسابقه را دارای ویژگی های خاصی همچون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و... دانست و هدف از برگزاری این مسابقه را انس گرفتن دانش آموزان با مطالعه و کسب آگاهی بیشتر از اتفاقاتی که در درون و برون مرزها اتفاق می افتد عنوان نمود و گفت: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه و فرزندانمان شده است ،فاصله گرفتن از کتاب و مطالعه می باشد .

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و زحمات رئیس دادگستری شهرستان که در بحث تهیه کامل جوایز این مسابقات اهتمام کردند، گفت: خوشبختانه نگاه ها به امر تعلیم و تربیت شهرستان بسیار مطلوب است ، و این کتابی را که برای مطالعه و مسابقه انتخاب نموده ایم از جمله کتاب هایی است که تاثیر بسزایی در بحث جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

در ادامه محمد زاده ریاست دادگستری شهرستان یکی از دغدغه های دستگاه قضا را کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان دانست و گفت: آینده در دستان شما دانش آموزان است ، در آینده نگاه مردم به شماست و دستگاه قضا موضوع کاهش آسیب های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و برای آن برنامه ریزی های زیادی انجام داده است .

وی افزود :خوشبختانه با کارها و پیگیری هایی که در دستگاه قضایی شهرستان و با همکاری سایر ادارات ذیربط صورت گرفته است شاهد کاهش چشم گیر در ایجاد جرم شده ایم و عقیده ما بر این است قبل از ورود شما دانش آموزان به جامعه اقدامات اثر بخشی را انجام دهیم تا در آینده به مشکل برنخورند .

رئیس دستگاه قضایی شهرستان کتاب سلام بر ابراهیم را چراغ راهی دانست که اگر به درستی مطالعه شود ، به راحتی می توان از مسیر های پر تنش عبور کرد .

مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع سلام‌بر ابراهیم ،مرحله آموزشگاهی، به صورت همزمان در مدارس متوسطه دوره دوم (ویژه پسران) شهرستان برگزار شد و منتخبین هر آموزشگاه در این مرحله پس از معرفی به اداره ، در ایام الله دهه فجر ، در مرحله شهرستان با هم به رقابت خواهند پرداخت که جوایز نفرات اول تا دهم به ترتیب از مبلغ #ده‌میلیون‌ریال تا ‌ #یک‌میلیون‌ریال خواهد بود که توسط کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی دادگستری کلات تهیه و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار