معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد :

هرمزگان میزبان هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کار و دانش کشور

هرمزگان(پانا)-معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کاردانش کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از سیزدهم تا پانزدهم بهمن ماه در شهر بندرعباس و شهر رودان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان میزبان هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کار و دانش کشور

محمد قویدل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پانا هرمزگان ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: هنرجویان قرار است در۳۴ عنوان رشته با هم به رقابت بپردازند که از هر رشته ۶ نفر از هنرجویان برتر که در مرحله تئوری و عملی در کشور جزء برترین ها هستند در این دوره از رقابتها حضور دارند.
وی افزود: در مجموع علاوه بر هنرجویان، ١٠٢ نفر از داوران و ناظرین کشوری به علاوه سرپرستان تیم های وارد شده به مسابقات حضور دارند که در جمع قریب به ۵۰۰ نفر از هنرجویان و عوامل اجرایی درگیر برگزاری این رقابت های ملی در استان هستند .
قویدل گفت: این مسابقات تاکنون در سه مرحله اجرا شده که شامل مرحله تئوری استانی و مراحل کشوری است که در پایان این مسابقات با مرحله عملی است و انشاالله ما در پانزدهم بهمن ماه همزمان با دهه مبارکه فجر و اختتامیه مراسم را خواهیم داشت و تقدیر از رتبه های برتر هنرجویانی که در کشور در این رشته شناسایی و معرفی می‌شود و علاوه بر این اولین دوره المپیاد مهارتی هنرستان های کار و دانش کشور هم همزمان با این برنامه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ضمن ما در شهر بندرعباس ۴ تا از هنرستان هایمان و یک مرکز فنی حرفه ای را درگیر اجرای این رقابت‌ها در زمینه صنعت، هنر و خدمات نموده و در زمینه کشاورزی هم هنرستان کشاورزی رودان ما میزبان ۶ رشته است که در شهر رودان انشاالله برگزار خواهد شد.
وی در پایان از اصحاب رسانه که در پوشش خبری این رقابت های ملی تاکنون حضور فعالی داشتند تقدیر و تشکرنمود و گفت: انشاءالله ما بتوانیم این رقابت‌ها را به طور شایسته اجرا کنیم و میزبان خوبی برای دانش آموزان کشورمان باشیم و بتوانیم در ادامه برنامه‌های که در زمینه مهارتی بر اساس تاکید مقام معظم رهبری مدضله العالی و ریاست محترم جمهور در رشته های مهارتی هم بتوانیم فعالیت های کیفیت بخشی را در حوزه آموزش و پرورش استان اجرا نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار