رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر قزوین:

بودجه شهرداری منطبق با برنامه ۵ ساله باشد

قزوین (پانا)- رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر قزوین گفت: درست است از برنامه ۵ ساله شهرداری عقب هستیم؛ اما باید این فاصله ها و انحراف ها در تدوین بودجه سال آینده شهرداری کاهش یابد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بودجه شهرداری منطبق با برنامه ۵ ساله باشد

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قزوین، سیده منیره قوامی رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین برگزار شد، اظهار داشت:شهردار مورد حمایت همه اعضای شوراست و قطعا ما از برنامه های منطقی ایشان که در جهت توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشد حمایت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت واگذاری مدیریت مرکز دفن بهداشتی پسماند محمد آباد به شهرداری قزوین تاکید و بیان کرد: واگذاری مدیریت این‌مرکز به هر نهادی غیر از شهرداری قانونی و منطقی نیست و حالا که به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار شده است، باید در جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برای مدیریت آن تصمیم عاقلانه ای اتخاذ و نظر شورا به استانداری اعلام شود.

وی همچنین خواستار منطبق بودن بودجه شهرداری با برنامه ۵ ساله شهرداری شد و گفت: درست است از برنامه عقب هستیم اما باید این فاصله ها وانحراف ها کاهش یابد.

قوامی همچنینی خواستار ساماندهی وانت بارها درسطح شهر قزوین شد و گفت: وضعیتی که در سطح شهر شاهد آن هستیم مناسب نیست و باید برای آن فکری شود.

رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین در بخش دیگری از این جلسه در خصوص گزارش مطلوب حسابرسی دانشگاه علمی_کاربردی شهرداری قزوین گفت: باید سازمانهایی که گزارش حسابرسی آنها به طور متوالی مطلوب ارزیابی شده است، مورد تشویق قرار گیرند.

وی همچنین در خصوص پروژه راژیا نیز خواستار رسیدگی و توجه دقیق تر شهرداری به این پروژه شد و افزود: شهرداری هنوز نتوانسته حتی به اندازه آورده خود از این پروژه بهره برداری کند؛ بنابراین ضرورت دارد وضعیت این پروژه به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد؛ البته حمایت از سرمایه گذار را باید مد نظر قرار داد و در اتخاذ تصمیمات حقوق سرمایه گذار رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار