سیل مهربانی همکلاسی ها یک فرصت تربیتی را برای دانش آموزان خلق نموده است

اصفهان (پانا) - آیین " سیل مهربانی همکلاسی ها " جمع آوری کمک های دانش آموزان استان اصفهان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به صورت نمادین در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی همکلاسی ها یک فرصت تربیتی را برای دانش آموزان خلق نموده است

آیین نمادین " سیل مهربانی همکلاسی ها " جمع آوری کمک های دانش آموزان استان اصفهان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد .
در این برنامه اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع که دی ماه سال جاری اتفاقات ناگواری در کشور رقم خورد گفت : سیل استان سیستان و بلوچستان نیز از جمله این اتفاقات بود که خرابی های زیادی بر جا گذاشت ، و متاسفانه واحدهای آموزشی زیادی در آن استان به طور کلی تخریب شده است.
وی در ادامه ضمن تشکر از فرهنگیان و دانش آموزان اصفهان در کمک به هم نوعان خود در مناطق سیل زده از تمام کسانی که در برپایی آیین " سیل مهربانی همکلاسی ها " سهیم بودند تقدیر و تشکر نمود .
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت : هدایای دانش آموزان در نواحی و مناطق در حال جمع آوری است که ان شاء الله طی دو مرحله برای استان سیستان و بلوچستان ارسال می گردد؛ اما همانطور که اطلاع دارید سیستان و بلوچستان استان بزرگ و پهناوری است و شاید این هدایا پاسخگوی تمام نیاز دانش آموزان این استان نباشد ؛ اما خوشحالیم که امروز یک فرصت تربیتی خلق شده برای یک امر مهم و حائز اهمیت و آن " نوع دوستی " و " خیرخواهی " است.
وی با تأکید بر این موضوع که این آیین نوعی برنامه تربیتی است ، افزود : در این زمینه یادگیری و یاددهی را مطابق با ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین با هم تمرین می کنیم .
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت : سال گذشته استان اصفهان استان معین کمک رسانی به استان خوزستان بود و خوشبختانه دانش آموزان استان با تمام توان به میدان آمدند ؛ امسال نیز قطعا با همت دانش آموزان استان اصفهان این کمک رسانی به هموطنان مان در استان سیستان و بلوچستان بیشتر خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار