دومین سیل مهربانی در اصفهان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

اصفهان (پانا) - دومین سیل مهربانی اصفهان برای حمایت از هموطنان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری تشکل های دانش آموزی و با محوریت سازمان دانش آموزی استان فردا برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین سیل مهربانی در اصفهان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن ابراز تاسف در خصوص سیل رخ‌داده در استان سیستان و بلوچستان و خسارات جانی و مالی به‌بار آمده گفت: تمامی هموطنان از این اتفاق ناگوار، ناراحت هستیم. هموطنان ما در سیستان و بلوچستان نیاز به حمایت و کمک ما در این برهه از زمان دارند.
او افزود: همزمان با سراسر کشور، سیل مهربانی نیز در سطح مدارس اصفهان برگزار و در مدرسه طاهر زاده ناحیه4 اصفهان نیز بصورت نمادین این حرکت زیبا و خداپسند انجام می گیرد.
زهیری در پایان گفت: ما و همکاران در مجموعه سازمان دانش‌آموزی اصفهان و تمامی تشکل‌های دانش آموزی استان بر این تلاش هستیم که بتوانیم با این حرکت مقدار کمی از ناراحتی همنوعان خود در سیستان و بلوچستان را کاهش دهیم و حمایت خود را از آنان اعلام کنیم و بگوییم در کنارشان هستیم.

دومین سیل مهربانی برای کمک رسانی و به استان سیستان بلوچستان در روز سه شنبه، یکم بهمن ماه بصورت همزمان ساعت 10 صبح برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار