«سیل مهربانی همکلاسی‌ها» برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در مدارس آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - دانش آموزان و جامعه آموزش و پرورس سراسر استان آذربایجان غربی در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌۲» به یاری مردم و دانش آموزان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شتافتند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
«سیل مهربانی همکلاسی‌ها» برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در مدارس آذربایجان غربی برگزار شد

قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین نمادین طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌۲» که در مدرسه معنوی ناحیه 2 ارومیه برگزار شد در رابطه با اهداف این برنامه گفت: ترویج فرهنگ هم نوعی، کمک به دیگران و آموزش زندگی برای دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت جامعه بزرگ آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

قاسمی گفت: امروز دیگر آموزش صرف مطالب علمی مورد هدف آموزش و پرورش نیست و مدرسه ای که زندگی کردن را به دانش آموزان آموزش دهد از نظر آموزش و پرورش مدرسه کامل و مطلوب است.

وی ادامه داد: طرح سیل مهربانی همکلاسی ها 2 به همت سازمان دانش آموزی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی در حال برگزاری است و همه مدارس کشور و به تبع آن همه مدارس استان به نحوی درگیر این مهم هستند تا کمک های نقدی خود را به مردم و به خصوص دانش آموزان سیل زده آن منطقه جمع آوری و ارسال نمایند.

به گفته قاسمی در طرح سیل مهربانی همکلاسی ها 1 که در اردیبهشت سال جاری برگزار شد، دانش آموزان استان آذربایجان غربی 12 میلیارد ریال برای سیل زدگان مناطق غربی و جنوب غربی کشور جمع آوری و اهدا کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار