بزرگداشت ایام الله دهه فجر منطقه 12

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری ، مدیر آموزش و پرورش منطقه 12، در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجرگفت:یکى از بهترین فرصت‏ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى، بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت ایام الله دهه فجر منطقه 12

جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر با حضور اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در دفتر مدیریت منطقه برگزار گردید.جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر با حضور حمید شاه منصوری مدیر منطقه و اعضای کمیته دهه فجر در دفتر مدیریت برگزار گردید.
در این جلسه شاه منصوری رئیس ستاد دهه فجر گفت: انقلاب اسلامى فراز و نشیب‏ هاى بسیار و تهدیدها و در مقابل فرصت‏هاى زیادى در مقابل خود دیده است. اما ظرفیت‏هاى بالاى این حرکت الهى، این توانمندى را به آن مى دهد تا بتواند تهدیدهاى پیشرو را به فرصت تبدیل کند. یکى از بهترین راهکار جهت خنثى ‏سازى تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت‏ها و یکى از بهترین فرصت‏ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى، بزرگداشت ایام الله دهه فجر مى‏ باشد.
شاه منصوری افزود: برنامه هایی که در چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود باید با سالهای گذشته متفاوت باشد و در عین حال با توجه به شهادت سردار دلها شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمان مظلومشان و همچنین سانحه هواپیمایی باید فضای ادارات و مدارس با این ایام سنخیت داشته باشد.در ادامه جلسه هر یک از اعضاء به بیان مطالب و نکاتی در خصوص هرچه با شکوه تر برگزار شدن جشن های ایام الله دهه فجر ارائه نمودند.لازم به ذکر است در پایان جلسه برگزاری هرچه پرشور زنگ انقلاب در مدارس، دیدار و تجلیل از خانواده شهداء و ایثارگران در دهه مبارک فجر، برگزاری نمایشگاه فجر، برپایی مسابقات ورزشی، حضور هرچه باشکوه تر راهپیمایی 22بهمن ماه و برنامه های اجرایی آن از مصوبات جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار