مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

استفاده از تمام ظرفیت ها در شورای آموزش و پرورش استان برای اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار با اشاره به کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان، این موفقیت را حاصل اهتمام مدیر ارشد استان به دستگاه تعلیم و تربیت و  تلاش های اعضای شورا دانست که منجر به درخشش استان همدان در شاخص های مهمی چون برنامه ریزی و برگزاری منظم جلسات شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تمام ظرفیت ها در شورای آموزش و پرورش استان برای اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود با بیان این که مسأله شورا و مشورت در اسلام و در منطق عملی پیشوایان دینی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است، اظهار کرد: در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بر این مهم تأکید فراوان شده است.

پورداود شوراهای آموزش و پرورش را تجلی اراده مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها خواند و تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش استان تلاش کردیم از ظرفیت های موجود به خوبی در جهت ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت های شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار، گفت: در سطح این شهرستان هماهنگی و انسجام خوبی را شاهد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار